سامانه پیگیری عدم واریز یارانه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ یارانه کمک معیشتی

سامانه پیگیری عدم واریز یارانه معیشتی 20 اردیبهشت 1401 همراه جزئیات عدم واریز یارانه 400 هزار تومانی کمک معیشتی را در این صفحه ببینید.

سامانه پیگیری عدم واریز یارانه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ یارانه کمک معیشتی

سامانه پیگیری عدم واریز یارانه 20 اردیبهشت 1401

واریز یارانه 20 اردیبهشت 1401 آنقد در بین مردم اهیمت پیدا کرده که به ترند گوگل تبدیل شده است و مردم درباره این موضوع به شدت در حال جستجو هستند.

اما بر خلاف قول ابراهیم رئیسی برای برخی از مردم یارانه 400 هزار تومانی واریز نشد.

شب گذشته مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب همه سرپرستان خانوار واریز شد و ابراهیم رئیسی اعلام کرد از این به بعد یارانه از ۴۵ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است به گزارش شبکه خبر بعد از پایان گفت و گوی تلویزیونی ابراهیم رئیسی به دستور وی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد .

قرار بوده دهک اول هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت کنند و دهک چهارم تا نهم به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان دریافت کنند

ابراهیم رئیسی شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی بعد از سخنرانی با مردم اعلام کرد برای هر نفر یارانه بگیر مبلغ ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان بستگی به دهک آنها واریز شد.

ابراهیم رئیسی در این گفتگو که شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی صورت گرفت اعلام کرد بر اساس پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه هزینه قرار است به سه دهک نخست مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر از دهک چهارم به بعد مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر واریز شود .

در گذشته ارز به وارد کننده ها اهدا می شد اما مشکلات زیادی را به وجود آمد حالا به مصرف کننده این ارز را به صورت یارانه پرداخت خواهیم کرد تا مردم هر گونه که خودشان صلاح میدادند آن را خرج و پس انداز کنند .

ابراهیم رئیسی همچنین گفت ما به صورت سرانه محاسبه نمودیم که مصرف سرانه چقدر میباشد پیشنهاد سازمان برنامه این است که به سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر فرد پرداخت شود یعنی خانواده ۴ نفره ۲ میلیون تومانی دریافت می‌کنند نسبت به دهک چهارم به بعد ۳۰۰ هزار تومان خواهند گرفت.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در این باره می‌گوید ۷۷ میلیون یارانه‌بگیر در کشورمان وجود دارد که ۳۰ درصد جمعیت شب گذشته یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت کردند و ۶۰ درصد یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت نموده اند در خصوص نان و دارو همه ایرانی ها از جمله یارانه بگیر و کسانی که مشمول پرداخت یارانه نیستند نیز یارانه دریافت خواهند کرد.

نحوه اعتراض به عدم دریافت یارانه

اما نکته مهم در اظهارات وزیر اقتصاد آن بود که ۱۰ درصد از جمعیت کشور یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. وی در این خصوص گفت که به‌رغم آنکه پایگاه رفاه ایرانیان شواهد متعددی برای ۱۰ درصدی از جامعه که مشمول یارانه‌ها نیستند در اختیار دارد، این امکان فراهم شده که افراد با مراجعه به سایت‌های مربوطه که در روزهای آینده توسط وزارت رفاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، درخواست دریافت یارانه خود را ثبت کنند.

همچنین «سیدمرتضی موتورچی» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه شخصی توئیتر خود اعلام کرد: به اطلاع هم‌وطنان گرامی می‌رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هم‌وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند. / ایمنا

سامانه پیگیری عدم واریز یارانه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ یارانه کمک معیشتی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا