سایت ثبت نام مسابقه سیم آخر bombtv3.com

سایت ثبت نام مسابقه سیم آخر www bombtv3.com

سایت ثبت نام مسابقه سیم آخر bombtv3.com را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سایت ثبت نام مسابقه سیم آخر

این رز شب های برنامه مسابقه ای سیم آخر با اجرای آقای رضا رشیدپور از تلویزیون پخش میشود که مورد استقبال مردم قرار گرفته است و سعی دارند که در این برنامه جذاب شرکت کنند.

سایت ثبت نام مسابقه سیم آخر bombtv3.com

برخی از افراد هنوز نمیدانند که باید چگونه در این برنامه شرکت کرد! مجله شبونه سعی کرده که با قرار دادن آدرس سایت برنامه دسترسی شما را به این سایت سهولت ببخشد و آموزش های لازم را جهت ثبت نام و شرکت در برنامه در اختیار شما قرار بدهد.

شرکت کنندهای این برنامه باید از میان سوالاتی که چندین پاسخ درست دارد یک پاسخ غلط را پیدا کرد و به کسب امتیاز بپردازد.

مجموع امتیاز ها تا مرحله ششم ۲۵,۰۰۰ امتیاز ودر مرحله هفتم مگاسیم آخر به ۱۰۰,۰۰۰ امتیاز میرسد. هر ۱,۰۰۰ امتیاز معادل ۶۰۰ هزار تومان و حداگثر جایزه معادل ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود

رضا رشیدپور که گفته میشد از تلویزیون حذف گردیده است اما با حضور در برنامه جدید سیم آخر نشان داد که غیبت او دلیل شخصی داشته است که حالا با پیشنهاد همکاری به او مجددا به تلویزیون بازگشته است.

سایت ثبت نام مسابقه سیم آخر

برای ثبت نام در مسابقه سیم آخر روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام

شرایط شرکت کنندگان برای مسابقه چیست؟

۱. شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه بمب، باید در مسابقه های انتخابی بمب بر اساس ارائه های هفتگی شرکت کنند.

۲٫ هر هفته ۵ ارائه آگاهی محور کوتاه در حوزه های مختلف از شبکه سوم و اپلیکیشن روبیکا پخش می شود .در این ارائه ها، یک چهره علمی فرهنگی دانشگاهی یکی از موضوعات مختلف دنیای علم و فرهنگ و هنر و … را به زبان ساده برای مخاطبان عمومی توضیح می دهد .

۳. هر شب بر اساس این ارائه که فیلم آن قبلا پخش شده و در اختیار شرکت کنندگان است، یک مسابقه

۱۱ سوالی در زمانی مشخص به شکل آنلاین برگزار می شود .

۴٫ هر ده سوال سه گزینه ای از موضوع ارائه انتخاب می شوند ولی ممکن است پاسخ بعضی سوال ها لزوما در ارائه توضیح داده نشده باشد و بر اساس اطلاعات عمومی مرتبط با آن موضوع باشد.

محمدرضا رضائیان تهیه کننده برنامه «سیم آخر» در توضیحاتی درباره ساخت این مسابقه تلویزیونی بیان کرد: در حال ساخت برنامه‌ای جدید برای شبکه سه هستیم که مسابقه بزرگ «سیم آخر» نام دارد.

رضا رشیدپور این برنامه را اجرا می‌کند و تفاوت زیادی با تجربه قبلی‌ دارد که تیم برنامه‌سازی ما با آقای رشیدپور داشته است.
وی درباره اجرای رشیدپور در این مسابقه توضیح داد: در این برنامه با اجرای متفاوتی از رشیدپور مواجه خواهیم شد که این جنس از اجرا را پیش از این در برنامه‌هایش تجربه نکرده است و فضای جدیدی دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

16 نظر

  1. سعید دبستانی

    خیلی برنامه جذابیه

  2. سعید دبستانی

    عالیه واقعا

  3. سعید دبستانی

    مورد علاقمه

  4. سعیدسعیدی منش

    سلام آقا امیدوارم حال شما خوب باشد آقاشمارابه خدا بگذارید در مسابقه سیم آخر شرکت کنم به خدا هرچه تلاش میکنم ثبت نام نمیشم به خدا امیدم اول خدا بعدبه برنامه شماست پول رهن خانه ندارم خونه فروش رفته بادوتابچه دربه درمیشم کمکم کنید تاشرمنده نشم این عیدبرام عزانشه این شمارمه 09135461058شمارابه خدا اگه میتونی کاری بکنی شرمنده زن بچه نشم

  5. عالیهبی نظیر

  6. عالیه …

  7. آقای رشیدپور این همه مردم رو پرت کردین پایین یک بار هم خودتون پرت شید پایین دل مردم خنک شه

  8. سلام عمورضاخیلییییی گلیییی😂😂😂

  9. محمد جواد

    سلام عرض ادب احترام خدمت شما من بی مزه ترین لطیفه ای که شنفتم اینه که یک مرده میخوره ب ی نرده برمیگرده محمد جواد توکلی صالح هستم 22از همدان

  10. محمد حسین

    مادر پرستار در چون برای ما جونش رو فدامی کنه

  11. محمد حسین

    مادر پرستار دل چون خیلی برای ما زحمت کشید جونش روبرویم فداکاری هرکی مادر ش رو دوست داره لایک کنه

  12. محمد حسین

    ببخشید که من غلت داشتم

  13. محمد حسین

    مادر پرستار دل چون خیلی برای ما زحمت کشید و جانش را برای نا فداکاری هرکی مادرش رو دوست داره لایک کنه

  14. محمد حسین

    برای ما

  15. باسلام وسپاس ازگروه برنامه سیم اخر،عالی عالی حرف ندارید.ممنون وسپاس بابت اموزش وایجا‌دشادی مفیددرخانه ها می نماییدوساعت پخش برنامه خوب است.موفق،پیروز،سرفرارباشید،به امیدادامه برنامه زیبایتان.طارمی روانشناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *