سحر زکریا مهران مدیری را به حاشیه کشاند ماجرا چیست؟

سحر زکریا مهران مدیری را به حاشیه کشاند ماجرا چیست؟

سحر زکریا مهران مدیری را به حاشیه کشاند ماجرا چیست؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سحر زکریا مهران مدیری را متهم کرد؟

پست اینستاگرامی خانم سحر زکریا بازیگر پای ثابت مهران مدیری در انتقاد به این کارگردان باعث شد حواشی زیادی به وجود اید.

این خانم در اینستاگرامش نوشت: آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه‌هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده. شما در یکی از مصاحبه‌هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می‌کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! که در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولای یک که بازده چندانی نداشت و بردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن و پولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟ گروهی که هنوز مردم دوستشون دارن وهنوز کارهای قدیمی رو می‌بین”

او در ادامه نوشته است: من سحر زکریا دل پر خونی از همکارانم دارم چرا که سالهاست من و‌ امثال من زنده بگور شدیم، روزی که از این دنیا برم لطفا سر جنازه‌ام نیاید عینک‌های آفتابی گران قیمتتان را به چشم نزنید و به تبلیغات پوچتون ادامه ندید چون به وقت زنده بودنم مرا کشتید

اما یک کامنت جنجالی زیر این پست باعث شد که حاشیه زیادی برای مهران مدیری به وجود آید.

سحر زکریا مهران مدیری را به حاشیه کشاند ماجرا چیست؟

سحر زکریا با انتشار این کامنت نوشت: من واقعا متاسفم برای یکسری از مردم، شما انسانید بله قطعا من می خواستم تجاوز کنم به ایشون وایشون نذاشتن چرا اینقدر بی انصافید من واگذار می کنم به خداوند، و از شما شکایت خواهم کرد در طی سالها یی که کار کردم با شرافت بوده وتمام اهالی این حرفه می دانند برام مهم نیست معلوم است من از کسی گلایه کردم که قدرت دست اوست پس منتظر این مو ضوعات بودم ولی نه از کسی میترسم ونه باجی خواهم داد کسانی که باید بفهمند می فهمند.

سحر زکریا بازیگر زن ایرانی متولد ۲ مهرماه ۱۳۵۲ در اراک می باشد. وی فارغ التحصیل تئاتر از جهاد دانشگاهی تهران می باشد

او در مصاحبه اش گفته پدرم مهندس برق بود و کارش طوری بود که او را به شهرهای مختلف منتقل می‌کردند. به همین دلیل من تا سال پنجم دبستان زندگی در شهرهای مختلف ازجمله همدان، ملایر، کرمانشاه، فومن، لاهیجان، رشت و بسیاری مناطق دیگر را تجربه کردم. از سال پنجم دبستان به شهر تهران آمدیم و زندگی را در اینجا ادامه دادیم.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *