لینک دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۸ بیست و هشتم 28 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت 28 بیست و هشتم ۲۸ از تلوبیون همراه با داستان سریال آتش سرد و دانلود و پخش انلاین آن را در این صفحه بببینید  .

لینک دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۸ بیست و هشتم 28 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت 28

سریال آتش سرد در شب‌های مهرماه و آبان ماه ۱۴۰۱ از شبکه دوم سیما پخش می شود این سریال دارای داستان خانوادگی و احساسی بوده که موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد مهدی سلوکی بعد از مدتها دوری از تلویزیون مجدداً به تلویزیون بازگشته است او در سریال ستایش تجربه بسیار خوبی را کسب کرده بود و با سریال آتش سرد مجدداً به تلویزیون بازگشته است.

آتش سرد را میتوان به عنوان یک سریال جذاب عنوان کرد در روزهایی که شبکه نمایش خانگی دارای سریال های بسیار پر بیننده است حالا صدا و سیما رقیب بسیار جدی دارد که باید بتواند با آن مبارزه کند.

صدا و سیما در سالهای اخیر نتوانسته سریال های پربیننده را پخش کند قطع همکاری سازمان صدا و سیما با سروش صحت و رضا عطاران و مهران مدیری سبب شده که این سازمان روزهای بسیار کم فروغی را پشت سر بگذارد در این ساعت به شما پیشنهاد می کنیم که قسمت جدید و سریال آتش سرد را مشاهده نمایید.

فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی اوست متوجه دستکاری در حساب های کارخانه می شود و … .نویسندگان : محسن سرتیپی و نازنین فرخلو ، بازنویسی فیلمنامه : نادر برهانی مرند و مهدی میرباقری ، مدیر تصویربرداری : علیرضا تقوی ، مدیر صدابرداری : روح الله جعفربیگلو ، طراح صحنه و لباس : مرتضی احمدخانی ، طراح چهره پردازی : مهری شیرازی ، تدوین : فرامرز هوتهم ، صداگذار : محمدعلی درگاهی ، مدیر تولید : حمید برزو ، موسیقی تیتراژ : علی وانیار

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *