دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11) رایگان

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11) رایگان

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11) رایگان

دانلود کامل سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

قسمت 11 سریال شهرک کلیله و دمنه رسید

  • نام : سریال شهرک کلیله و دمنه
  • موضوع : عروسکی
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : مرضیه برومند
  • قسمت :  سوپرایز – یازدهم – 11
  • عروسک ها : ختن، خمار ،عطایی، عووقی، شیر بانو ،شیر خان، شیرو ،شیر الملوک، زردک زاده، غال، ویج ویج، پیشت آقا کتی، قوچنبک ،قوچی، هانی، فکل، فکاهی، عنبر
  • دانلود قسمت 11 با لینک مستقیم

فیلم مربای شیرین «که برطبق کتابی به همین اسم نویسندگی هوشنگ مرادی کرمانی نویسندگی شده» و مجموعه های تلویزیونی بسیار از به یاد ماندنی ترین آثار خانم مرضیه برومند در سینما و تلویزیون می باشد.
خانم برومند ولی در سالهای گذشته به یاد دوران جوانی خود به دنبال ایده های عروسکی رفت و سعی نمود تا بیننده نسل تازه را نیز با تولید های قدیمی خود همراهی نماید.

اولین سعی خانم برومند برای برگشت به فیلم های عروسکی در سال ۹۳ پخش شد، فیلم شهر موشهای ۲ به عنوان دنبالی فیلمی که از قبل تولید شده بود در سینماها اکران شد و با فروشی نزدیک به ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای کشور «در آن سالها و بدون احتساب نرخ تورم» مبدل شد.
خانم برومند که بعد از سال‌ها به عنوان هایی برای کودک و نوجوان برگشته و توانست حضوری موفق داشته باشد.
در سال ۹۵ با افشین هاشمی همکاری نمود و به این صورت فیلم خاله قورباغه پخش شد.

دانلود همه قسمت های سریال شهرک کلیله و دمنه

خانم برومند در سال‌های گذشته پیگیری پروژه خاصی نبوده است و مجموعه شهرک کلیله و دمنه تازه ترین تولید ایشان بعد از سال ها می باشد.

به نظر می رسد که این مجموعه به یاد آوردن یکی از آخرین سعی های ایشان در صدا و سیما نیز است.

مجموعه آب پریا که در آخر سال ۸۰ و در اوایل سال ۹۰ از شبکه دو پخش می‌شد، مشکل های زیست محیطی داشته و اکنون تازه ترین مجموعه خانم برومند نیز شباهت بسیار به آن فضا را در بر دارد.

تمثیل های بی پایان

قصه مجموعه کلیله و دمنه از آنجا شروع می‌شود که :
دو آهو به اسم های ختن «با صدای آزادی مویدی فر» و خمار «با صدای امیرحسین صدیق» دشت ناز خود را می‌فروشند و به شهر سفر می کنند.
آنان در شهرک کلیله و دمنه یک واحد آپارتمان خریداری می‌کنند و همسایه خیلی از حیوان های دیگر می شوند که اکنون در شهر سکونت دارند.

فیلمنامه مجموعه کلیله و دمنه به صورت کلی پر از تمثیل های بی پایان می باشد، که می تواند ترکیبی از زندگی انسانی مدرن و طبیعت باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *