دانلود سریال نوبت لیلی قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11 سریال نوبت لیلی کامل)

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11 سریال نوبت لیلی کامل)

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11 سریال نوبت لیلی کامل) همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت یازدهم

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت یازدهم ۱۱ (قسمت 11 سریال نوبت لیلی کامل)

آنچه این مجموعه را غیرقابل متحمل می نماید، ایفاهای خیلی بد و ساختار بیش از اندازه گیج کننده قصه می باشد.
در حالی که چهره‌های مطرح شده در مجموعه نوبت لیلی ایفای نقش می نمایند، کاراکترهای اصلی مجموعه به هنرمندان انچنان مطرح شده ای واگذار شده که نمی توانند آن را به خوبی به نمایش بگذارند.

یکی از این چهره‌ها پردیس احمدیه می‌باشد.
اگرچه ایشان بسیار کم در اولین قسمت مجموعه نوبت لیلی حاضر بوده است، ولی از همان اول معلوم بود که این هنرپیشه اهل ایرانی هنرپیشه کاراکتر اصلی این مجموعه می باشد.

ولی سومین اپیزود مجموعه نوبت لیلی به عنوان سومین فرصتی که روح الله حجازی به پردیس احمدیه داده به خوبی نمایانگر این می باشد که هنرپیشه فیلم لاک قرمز احتمال دارد برای ایفای نقش در این چنین مجموعه ای آمادگی ندارد.

خانم احمدیه دیالوگ های خود را در مجموعه تازه نماوا را به صورتی مصنوعی و غیر قابل باور بازگو می‌کند و همین مسئله ایفای نقش ایشان را به شدت تحت تاثیر جای می‌دهد.

محمد امین شعرباف «که اولین بار باایفای نقش در مجموعه قورباغه توجه بسیاری از بینندگان را مجذوب خود نمود» نیز یکی دیگر از چهره‌های اصلی سومین اپیزود مجموعه نوبت لیلی می باشد، که به صورت غم انگیزی از پس کاراکتری که برایش در نظر گرفته شده، بر نمی آید.

شعرباف به صورت واضحی نمایانگر این می باشد که هنوز در کاراکتر در سروش قلی پور در مجموعه هومن سیدی گرفتار مانده و احتمال دارد نمی‌تواند ایفای خوبی از خود به نمایش بگذارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *