سریال های عید نوروز 99 | زمان پخش سریال های نوروزی 99

سریال های نوروز 99 | زمان پخش سریال های نوروزی 99

سریال های عید نوروز 99 | زمان پخش سریال های نوروزی 99 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال های عید نوروز 99

هر ساله با فرا رسیدن عید نوروز صدا و سیما ویژه برنامه ها و سریالهایی مخصوص این ایام در نظر میگیرد که دیگر به عنوان یک سنت تبدیل شده است و با فرارسیدن این ایام مخاطبان تلویزیونی مشتاق دیدن این مجموعه های جذاب مینشینند.

امسال هم صدا و سیما تدارک ویژه ای در نظر گرفته است که با توجه به این اتفاقات تلخ بیماری کرونا که کشورمان شیوع پیدا کرده مردم لحظاتی در مقابل تلویزیون نشسته و برنامه های خاص خود را دنبال کنند و برای ساعاتی از استرس و دغدغه های روزمره به دور باشند.

سریال های نوروز 99 | زمان پخش سریال های نوروزی 99

سریال فوق لیسانسه ها

مجموعه تلویزیونی فوق لیسانسه ها که در دی ماه 1398 بر روی انتن رفت و بعد از پخش چند قسمت از آن متوقف شد حالا برای نوروز 99 ادامه آن پخش خواهد گردید.

سریال پایتخت ۶

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است.«پایتخت» ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند.به تازگی تصویربرداری سریال «پایتخت» آغاز شده است و تاکنون هومن حاجی عبداللهی و احمد مهرانفر جلوی دوربین رفته اند.

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود که ساعت ۲۲:۱۰ بر روی آنتن می رود‌.

سریال کامیون

سید مسعود اطیابی تصویربرداری سریالی با نام موقت «کامیون» برای شبکه دو کارگردانی می‌کند.این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد و در ساعت ۲۱:۴۵ بر روی آنتن می رود.

سریال های نوروز 99 | زمان پخش سریال های نوروزی 99

سریال دوپینگ

سریال کمدی «دوپینگ» را به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو، برای پخش در نوروز ۹۹ در نظر گرفته است.فیلم سینمایی «خجالت نکش» همکاری قبلی رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی در سینما بود.

این سریال در ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما بر روی آنتن می رود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *