سوابق محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس +بیماری کرونا و بیوگرافی

سوابق محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس +بیوگرافی

بیوگرافی محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس + بیوگرافیو آخرین خبر و سوابق از او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس

وی متولد 1342 در روستایی به نام دستک از توابع بندر کیانشهر میباشد او سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی در کارنامه خود دارد که در اکثر پست هایی که بر عهده داشته موفق بوده چرا که تلاش و پشتکار زیادی داشته است.

سوابق محمدعلی رمضانی دستک نماینده مجلس +بیماری کرونا و بیوگرافی

تحصیلات

دارای مدرک فوق لیسانس تاریخ بوده و در حال حاضر دانشجوی دکترای این رشته در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مربوط به وزارت فرهنگ و آموزش عالی است.

سوابق

وی به عنوان یک فعال فرهنگی و سیاسی دارای سوابق کاری چون فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ، مدیر کل تعاون استان گیلان، دستیار ویژه و مسئول دفتر استاندار گیلان می باشد.

نماینده مجلس یازدهم

ایشان نماینده دوره یازدهم مجلس میباشد که حضوزه انتخابیه او شهر های آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر میباشد.

بیوگرافی محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس +بیماری کرونا و بیوگرافی

آقای دکتر موفق شد که با کسب ۱۳۹۴۸ آرا از ۳۸۶۵۵ (مجموع کل رای های داده شده) به عنوان نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیانشهر انتخاب شود.

درگذشت محمد علی رمضانی دستک

به گزارش گروه پارلمانی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران جوان از درگذشت “رمضانی‌دستک” منتخب مردم آستانه اشرفیه در دوره یازدهم مجلس خبر داد.

وی افزود: درگذشت آقای رمضانی‌دستک به‌دلیل شیوع ویروس کرونا نبوده و هیچ پزشکی این موضوع را تأیید نکرده است، همان طور که پزشکان ایشان اعلام کرده‌اند، دلیل فوت آقای رمضانی، شبه‌آنفلوآنزا بوده و وی زمینه بیماری‌های تنفسی و ریوی نیز داشته است.

سوابق محمد علی رمضانی دستک نماینده مجلس +بیماری کرونا و بیوگرافی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *