سینا ولی الله بهنوش بختیاری | چرا بهنوش بختیاری سینا ولی الله را نفرین کرد؟

سینا ولی الله بهنوش بختیاری | چرا بهنوش بختیاری سینا ولی الله را نفرین کرد؟

سینا ولی الله بهنوش بختیاری | چرا بهنوش بختیاری سینا ولی الله را نفرین کرد؟ جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای سینا ولی الله بهنوش بختیاری چیست؟

چند روز پیش بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان در چند استوری که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت به سینا ولی الله انتقاد کرده و او را نفرین کرد!

سینا ولی الله بهنوش بختیاری | چرا بهنوش بختیاری سینا ولی الله را نفرین کرد؟

همین چند استوری باعث شده که در شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی به وجود اید و هواداران این دو شخص با یکدیگر به بحث و جدل بپردازند.

گویا سینا ولی الله مجری شبکه ماهواره ای که در یک شوی طنز اتفاقات ایران را به به صورت کمدی بیان میکنند در بخشهایی از صحبت های خود به خانم بهنوش بختیاری شوخی کرده است و کنایه هایی به او زده است و این باعث شده بهنوش بختیاری ناراحت شود.

خانم بختیاری در اینستاگرامش با انتشار چند استوری نوشت که به همین شب های عزیز محرم امام حسین به کمرت بزند!

سینا ولی الله در صحبت های قبلی چهره های هنری دیگری را نیز مورد تمسخر قرار داده است اما انها مثل بهنوش بختیاری واکنشی از خود نشان نداده اند.

همچنین ببینید:

سینا ولی الله مجری | بیوگرافی و عکسهای سینا ولی الله و همسرش + پیج اینستاگرامبیوگرافی سینا ولی الله و همسرش 

برنامه سینا ولی الله قبلا هم با حاشیه های زیادی همراه بود و واکنش های طرفداران را به همراه داشت. البته بهنوش بختیاری هم از چهره های جنجالی اینستاگرام است و با تعداد بالای فالوور بارها حاشیه ساز شده است.

دعوای شدید سینا ولی الله بهنوش بختیاری در اینستاگرام در روزهایی که حواشی بازیگران از سارا و نیکا گرفته تا ریحانه پارسا و… چیز عجیبی نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. این خانم فعلن افتاده توی نوندون و راحت میخوره ! مجبوره گهگاهی خایه مالی هم بکنه تا مواجب قطع نشه! . البته آقا سینا همین که نادیده گرفتن عالی بود ! وگرنه نمیشه جواب هر ننه قمری رو که از راه میرسه داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *