شباهت شقایق دهقان با زن اسپانیایی که همزاد هستند

ببینید شباهت شقایق دهقان با زن اسپانیایی که همزاد هستند

تاریخ انتشار 22 آبان 1400 – Study time 2 minutes

شباهت شقایق دهقان با زن اسپانیایی آیا همزاد شقایق دهقان است؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شباهت شقایق دهقان با زن اسپانیایی که همزاد هستند

شباهت شقایق دهقان با زن اسپانیایی

ویدیویی از یک تیزر تبلیغاتی اسپانیایی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که یک خانم در این ویدیو شباهت عجیبی با شقایق دهقان بازیگر مطرح کشورمان دارد.

تیزر تبلیغاتی یک خانم را نشان می‌دهد که در حال تبلیغ چکمه به زبان اسپانیایی است که شباهت بسیاری با شقایق دهقان دارد

در ابتدا برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی گمان می کردند که بازیگر مطرح کشورمان کشف حجاب کرده و به خارج از کشور رفته است اما با کمی دقت مشخص شد که این زن اسپانیایی بوده و شباهت عجیبی با شقایق دهقان دارد .

گفتنی است که خانم شقایق دهقان متولد ۴ اسفند ۱۳۵۷ بود و سالهاست که در سریالهای طنز بازی می کند او را با سریال های طنز مهران مدیری می شناسند ایشان در سال ۱۳۸۱ با مهراب قاسم خانی نویسنده سرشناس ازدواج کرد اما در سال ۱۳۹۷ از او جدا شد.

وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *