شب اهنگی مریم امیرجلالی (فیلم کامل را ببینید)

شب اهنگی مریم امیرجلالی (فیلم کامل را ببینید)

شب اهنگی مریم امیرجلالی (فیلم کامل را ببینید) همراه جزییات حواشی برنامه شباهنگی با حضور مریم امیرجلالی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شب اهنگی مریم امیرجلالی

برنامه شباهنگی که توسط حامد آهنگی اجرا میشود از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و هر قسمت یک چهره سرشناس و محبوب مهمان این برنامه خواهد شد که با او به گپ و گفت و شوخی پرداخته میشود که این قسمت خانم مریم امیرجلالی مهمان این برناه بود که حواشی جالبی را به همراه داشت.

شب اهنگی مریم امیرجلالی (فیلم کامل را ببینید)

مریم امیرجلالی در این برنامه با چالش های جالبی روبه رو شد که یکی از انها ترسناندن وی توسط عوامل این برنامه بود تا عکس العمل خانم امیرجلالی را ببینید.

برای مشاهده اینجا بزنید

این برنامه ترکیبی با اجرای حامد آهنگی ، فضای شاد و پرهیجانی دارد و در نخستین قسمت میزبان حمید گودرزی ، بازیگر سینما و تلویزیون بود. تهیه کنندگی شباهنگی را محمدرضا صابری بر عهده دارد و با حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌ هاى بهداشتى ضبط می‌ شود. متقاضیان حضور در برنامه به عنوان تماشاگر، با مراجعه به اپلیکیشن ۷۲۴ مى ‌توانند ثبت نام کنند.

برنامه «شب آهنگى» قرار است از ۸ فروردین به صورت اختصاصى از پلتفرم «فیلم نت» پخش شود.

زمان پخش این برنامه یکشنبه ۸ فروردین است. با رسانه ساز موزیک همراه باشید با بروز ترین آهنگ های تمام خواننده های فارسی زبان دنیا به همراه بروز ترین فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *