شهره قمر و ترانه علیدوستی

دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی تهدید و حمله به ترانه علیدوستی

دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی تهدید و حمله به ترانه علیدوستی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پست حمایتی ترانه علیدوستی از نوید افکاری باعث شد که شهره قمر به او حمله کرده و او را تهدید کند.

شهره قمر و ترانه علیدوستی,پست ترانه علیدوستی درباره اعدام نوید افکاری

شهره قمر در استوری به ترانه علیدوستی حمله کرده و گفته که از زمانی به دنیا امدی در راستای اغتشاش و جاسوسی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برمیداری! کمتر به جرمت اضافه کن! صبر من و امثال من اندازه داره! نسل منحوس شما برانداز شده!  مواظب رفتارت باش! دفعه دیگه با نازنین دخترت جای خوش و خرمی انشالا!!

بعد از این اتفاق بسیاری از کاربران بسیجی به حمایت از شهره قمر پرداختند!

همچنین ببینید: پاسخ و واکنش ترانه علیدوستی به شهره قمر +عکس

البته هواداران ترانه علیدوستی معتقدند که شهره قمر برای اینکه معروف شود و مورد توجه قرار بگیرد چنین حرفی زده است

دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی تهدید و حمله به ترانه علیدوستی

شهره قمر زاده 12 مهر 1372 در کردستان ، بازیگر سینمای ایران است

بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم های متفاوتش« دختر هزار چهره سینما » می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهره قمر بازیگر و همسرش + اینستاگرام و عکس شهره قمربیوگرافی کامل شهره قمر

او بازیگری را از سال 1388 زمانی که نوجوان بود آغاز کرد.اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی «انعکاس » بود ، او در این فیلم نوجوانی بود که توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته » بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد.

شهره قمر و ترانه علیدوستی تهدید و حمله شهره قمر به ترانه علیدوستی

شهره قمر از بازیگرانی که برای بازی در نقشی، گریم‌های سنگینی را قبول می‌کنند، حمایت می‌کند و با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: “در سال‌هایی که من بازیگر شدم و پا به عرصه سینما گذاشتم، هنوز هنر تغییر چهره و به اصطلاح گریم، در سینمای ایران و بخصوص در میان جامعه و مردم غیرسینمایی، باور پذیر نبود و زمانیکه یک بازیگر گریم سنگین می‌شد مورد تهمت و قضاوت ناسنجیده بدون سواد و آگاهی لازم از سمت مخاطب قرار می‌گرفت، از جمله خودم که برای اولین معرفی و حضورم در فیلم‌های اولی که بازی کردم، با این نوع گریم‌های غیر معمول ریسک بزرگی می‌کردم. چرا که هنوز چهره و اسم من شناخته شده نبود ولی همونطور که بارها گفتم نه تنها پشیمون نیستم، بلکه خیلی خیلی خوشحالم که با این تابوشکنی در بین تمام بازیگران لقب (دختر هزارچهره سینمای ایران) رو گرفتم و به این لقب برای همیشه افتخار می‌کنم.”

دفاع از اعدام آشوبگران

در تیر ماه 1399 تعدادی از سلبریتی های همسو با دشمن به مخالفت با اعدام 3 آشوبگر پرداختند ، شهره قمر در این میان با دفاع از این حکم ها استوری های مذهبی منتشر کرد و تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت .

تشکر شهره قمر از پلیس فتا و بازداشت شایعه سازان حمایت پلیس فتا از شهره قمر برای شایعه سازان دردسرساز شد و شهره قمر را راضی کرد .

دعوای شهره قمر و ترانه علیدوستی تهدید و حمله به ترانه علیدوستی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *