شیما نیاورانی کیست چرا از ایران رفت؟ همسرش کیست + افتخارات

شیما نیاورانی کیست بیوگرافی همسرش + افتخارات

شیما نیاورانی کیست بیوگرافی همسرش + افتخارات + افتخارات و سوابق اش را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

شیما نیاورانی کیست

شیما نیاورانی” متولد ۱۶ تیر ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی  –  سوئدی است که در موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت دارد‌.

شیما نیاورانی کیست بیوگرافی همسرش + افتخارات

از سالها قبل وارد عرصه هنر سینما و تئاتر شده و تاکنون بیش از ۴۰ تئاتر، فیلم، تلویزیون بازی کرده است و در این رابطه ، میتوان گفت که بازیگران با سابقه ایرانی تبار خارج از کشور می باشد

دو بازیگر ایرانی تبار، شیما نیاورانی و بهار پارس که برای دریافت جایزه Guldbagge برای نقش اول و دوم نامزد بودند، در گفتگویی با بخش فارسی رادیو سوئد درشب گذشته در محل مراسم، از احساس خود پس از اهدای جوایز و اهمیتی که نامزدشدن برای این جایزه برایشان داشته گفته اند.

اما شهرت و درخشش خانم نیاورانی، صرفا در بازیگری خلاصه نمیشود، او در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز از سال‌ها پیش شروع به فعالیت کرده و بیشتر بخاطر موسیقی انفرادی شناخته میشود که در سال ۲۰۱۰ پخش شد

شیما نیاورانی کیست چرا از ایران رفت؟ همسرش کیست + افتخارات

وی در آثاری، چون فیلم (نانوایی) ساخته برتولت برشت در نقش بیوه بازی کرد و در سال ۲۰۰۸، در نقش اصلی هدویگ در فیلم دزد و بازی در فیلم شنل قرمزی و نمایشنامه ملکه کریستینا، ریگولتو و نمایش ناتبی دربارهٔ قتل ناتبی و در فیلم جنگجویان عشق سیمون استاهوس، سریال زندگی در فاگرویک … ایفای نقش کرده است.

افتخارات و جوایز

شیما نیاورانی و بهار پارس برنده جایزه Guldbagge  برای نقش اول و دوم شدند.

دو بازیگر ایرانی تبار ، برنده جایزه Guldbagge برای نقش اول و دوم شدند. همچنین جوایزی را نیز در داگنز نی هتر دریافت کرده

گفتنی که در ادامه فعالیت های بازیگری ، خانم نیاورانی درحال بازی در یک مجموعه تلویزیونی است وی علاوه بر هنرپیشگی، در کار موسیقی و خوانندگی نیز کار می کند

به دلیل علاقه اش به بازیگری و همین طور کشف استعدادش در زمینه بازیگری و نوشتن نمایش نامه در کودکیبه این مسیر کشیده شد.

او از ۱۹ سالگی به صورت حرفه ای وارد بازیگری شد و با بازی و کارگردانی نمایش خودآموز در عمل یک‌ نفره وارد شروع کرد و توانست درخشش خوبی را نشان دهد و تاکنون جوایز زیادی در تئاتر کسب کند.

وی همچنین همکاری خود را باتئاتر سلطنتی در سوئد آغاز کرد و به شهرت رسید. او اولین بار با فیلم نانوایی در نقش اول آن فیلم جلوی دوربین رفته است.

بازی های و نقش های خود را به خوبی ایفا مرد و به خوبی دیده شد و پیشنهادات زیادی از جانب کارگردان تئاتر در اروپا به او داده شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *