طلاق ریما رامین فر و امیر جعفری + فیلم و جزئیات

طلاق ریما رامین فر و امیر جعفری + فیلم و جزئیات

طلاق ریما رامین فر و امیر جعفری + جزئیات جدایی آنها و ماجرای این خبر که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای طلاق ریما رامین فر و امیر جعفری

باز هم شایعه ای در فضای مجازی منتشر شده پیرامون زندگی خصوصی زوج هنرمندی که در تلویزیون و سینما از چهره های محبوب میباشند.

نکته عجیب شایعه اینجاست که ریما رامین فر دو شب پیش مهمان برنامه دورهمی بود و از عشق و علاقه اش به زندگی مشترک با امیر جعفری برای مردم صحبت کرد! و اینکه چگونه با یکدیگر آشنا شده اند!

طلاق ریما رامین فر و امیر جعفری + فیلم و جزئیات

این خانم هنرمند در برنامه دورهمی درباره ماجرای آشنایی اش با آقای جعفری گفت که ما در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان حضور پیدا کرده بودیم و امیر 19 سال سن داشت که به من پیشنهاد ازدواج داد و سن او از من کمتر بود ولی به دلیل مشکلات مالی که داشتیم صبر کردیم و بعد از چند سال با یکدیگر ازدواج کردیم.

او در ادامه به مهران مدیری گفت زندگی بسیار خوب و آرامی داریم و خدا را شکر از زندگی ام راضی هستم.

فیلم صحبت های این خانم هنرمند درباره همسرش امیر جعفری را در زیر مشاهده نمایید.

دانلود این فیلم

ریما رامین فر به انگلیسی Rima Raminfar در 5 فرورودین 1349 در تهران، ایران متولد شد.

پدر و مادر ریما در دوران نوجوانی او از هم جدا شده اند و او فرزند طلاق است.

قد او 178 سانتیمتر است.

رامین فر سال 67 دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد، بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد، حدود 4 سال در آلمان زندگی کرد و حتی وارد دانشگاه شد ولی به ایران برگشت و در رشته ی کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *