طلاق نفیسه روشن و همسرش صحت دارد؟

طلاق نفیسه روشن و همسرش صحت دارد؟

طلاق نفیسه روشن و همسرش صحت دارد؟ جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید..

طلاق نفیسه روشن و همسرش صحت دارد؟

خانم نفیسه روشن شب گذشته در اینستاگرامش با انتشار ویدئویی و گفتن جملاتی این شائبه را به وجود اورد که از همسرش جدا شده است.

طلاق نفیسه روشن و همسرش صحت دارد؟

صحبت های نفیسه روشن در این ویدئو بسیاری از هوادارانش را به این سمت برد که مخاطب صحبت هایش همسرش است که او تصمیم گرفته طلاق بگیرد.

البته نفیسه روشن هنوز اشاره مستقیمی به این موضوع نکرده و صرفا رسانه ها بر اساس گفته های او در ویدئو معتقد هستند که او طلاق گرفته است.

نفیسه روشن از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون ایران بوده که سالهای زیادیست زندگی مشترک موفقی داشته و همسرش در حرفه خلبانی فعالیت میکند.

صحبت های نفیسه روشن

خانم روشن در حرفه بازیگری از هنرمندان بسیار با استعداد و حرفه ای میباشد.

حالا این بازیگر در صدر رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و خبرها و دلایل مختلفی درباره طلاق او منتشر شده که هنوز این خبرها تایید نشده است.

او پیشتر درباره همسرش گفته بود زندگی با یک خلبان خیلی سخت است. مثالش همین برنامه و قرار امروز ما است یا مثال دیگرش برنامه ریزی برای سفر است. یک هفته می می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. مخصوصا در فصل های پر سفر که هیچ خبری از مرخصی نیست.

روشن بازیگر جوان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران اسـت. او فرزند اول خانواده اسـت و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد. نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *