طلاق و جدایی محسن چاوشی و همسرش اسپاکو یوسفی +علت جدایی

طلاق و جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی +علت جدایی

طلاق و جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که محسن چاوشی خواننده پاپ کشورمان از همسرش جدا شده است این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و بسیاری از هواداران این خواننده به پیج اینستاگرامش هجوم برده تا درباره صحت و سقم این خبر از او سوال کنند.

هرچند که این خواننده به این سوال هیچگاه پاسخ نداد اما یکی از روزنامه نگاران کشورمان در تویتر این خبر را تایید کرده است و اعلام کرده که محسن چاوشی از همسرش جدا شده است

طلاق و جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی +علت جدایی

جدایی و طلاق محسن چاوشی از همسرش

آقای بهمن بابازاده درباره این خبر گفت که خواننده پاپ کشورمان مدتهاست که از همسر خود اسپاکو یوسفی جدا شده است و رسما طلاق گرفته است و آنها دیگر زن و شوهر نیستند

بهمن بابازاده نوشت: تیتر این خبر اشتباه است. باید بنویسید «همسر سابق» محسن چاوشی هنرپیشه تلویزیون شد. بله اسپاکو یوسفی مدت‌هاست دیگر همسر محسن چاوشی نیست.

طلاق و جدایی محسن چاوشی و همسرش اسپاکو یوسفی +علت جدایی

طلاق اسپاکو یوسفی از همسرش

لازم به ذکر است که اسپاکو یوسفی همسر آقای چاوشی به تازگی وارد دنیای بازیگری شده است و همین امر باعث شده خبر طلاقش از خواننده پاپ بیشتر مورد توجه قرار بگیرد چرا که مدتها بود این زوج با یکدیگر در محافل خبری همچون رونمایی از آلبوم یا اکران فیلم های سینما حضور پیدا نمیکردند.

این روز‌ها فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان در اردبیل در حال فیلمبرداری است و اسپاکو یوسفی برای نخستین بار در این فیلم در مقابل دوربین قرار گرفته است. اسپاکو یوسفی بازیگر فیلم تلویزیونی «سه سپیده» عنوان کرد که در این فیلم نقش زنی ضدانقلاب را بازی می‌کند.

طلاق و جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی +علت جدایی

این خواننده پاپ متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده است.

تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم حسابداری بیشتر ادامه نداده است، دو خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند پنجم است اصالتا کردتبار هستن پدرش در خرمشهر کارمند شرکت نفت بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. سلام . واقعا برای محسن چاووشی متاسفم که برعلیه رهبر عزیزمون خونده! دوره اخرالزمونه و دجالها خوب تونستند چاووشی رو فریب بدند. جانم فدای رهبر یعنی اگه مشکلی پیش بیاد اونقد ایمانت قوی باشه که پای حرفت بایستی! خدا سید علی رو حفظ کنه و باظهور اقا امام زمان این ادمهای ضد انقلاب از کرده شون شرمنده شن ک قیافه شون دیدنیه!

    • لطفا برو گمشو.احمق

    • کاشکی انقدر ک این خواننده به افراد کم بضاعت و زندانی کمک میکنه این حکومت و مسئولین بیکفایت یاد بگیرند. بد نیست ازش پیروی کنی شاید یه گوشه پایین پایینای بهشت بری… البته بعید میدونم پاچه مال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *