طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس

طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس

طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای طلاق کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده اولین بانوی تکواندوکار مدال اور در المپیک که مدتیست به خارج از کشور مهاجرت کرده است و تغییر تابعیت داده این روزها زندگی زناشویی اش به بن بست خورده است.

طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس

خبرگزاری رکنا در این باره نوشته که او میخواهد از همسرش به علت خیانت جدا شود.

به گزارش خبرگزاری رکنا همسر کیمیا علیزاده با زن فاسدی به نام شهین وارد رابطه شده که این اتفاق باعث گردیده زندگی زناشویی کیمیا علیزاده به هم بریزد.

طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس

در این میان یکی از بستگان نزدیک کیمیا علیزاده در گفتگوی تلفنی که با واتساپ با او داشته است از او می‌پرسد علت مهاجرتش چه بوده و چرا کاری کرده که عامل ناراحتی دوستان گشته و دشمن‌شاد شده است؟

کیمیا علیزاده در پاسخ به این فامیل نزدیکش گفته: «من در راهی رفته‌ام که دیگر بازگشت ندارد. چند ماه است که شوهرم مدام موضوع رفتن را مطرح می‌کرد و می‌گفت آینده حرفه‌ای من در خارج ایران درخشان‌تر است. او من رو ابزاری برای خودش می‌داند و با چند نفر در هلند و کانادا صحبت کرده تا برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی من و حمایت مالی ما را انجام بدهند. متن بیانیه من رو هم شوهرم به من داد تا منتشر کنم و می‌دانم کار افرادی است که می‌خواهند کارهای مهاجرت من را انجام دهند. اگر من نتوانم اینجا موفق شوم قطعاً متارکه می‌کنم و همه چیز را به مردم خواهم گفت. چون شوهرم من را مجبور به ترک ایران کرده و حالا می‌فهمم هدف از نزدیک شدن و ازدواج با من ساختن آینده‌ خودش بوده است! من نه اینکه الان پشیمان هستم ولی اگر نتوانم موفق شوم حتماً به‌جای پشیمانی خودم شوهرم را پشیمان می‌کنم.»

طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس

کیمیا در ادامه این صحبت از زنی فاسد و ثروتمند بنام شهین نام می‌برد که از او در قبال پرداخت پول خواسته بود در انتخابات اسفند ۹۸ از لیست انتخاباتی که معرفی می‌کند دفاع کند. شهین گفته ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و نیز گفته سال ۹۴ مبلغ ۵۰ میلیون به مهناز افشار برای حمایت از یک لیست دیگر پرداخت کرده بود!! نکته جالب اینجاست که شهین دست روی هر کدام از سلبریتی‌ها می‌گذارد، پس از مدتی به خارج از ایران یا فرار می‌کنند یا پناهنده می‌شوند.

طلاق کیمیا علیزاده به علت خیانت همسرش +جزئیات و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. کسی که قدر این خاک نمی داند این بلا باید بر سرش بیاره

  2. احمق بنظرت ما خر هستیم باور کنیم ؟ نادان آدم کیمیا مثل خوار مادر ما هست اونقد شرف و ناموس داری که زنان مملکتتو بزاری جای خواهر و مادرت ؟ حالا اصلا رفته اینقد محدودش کردین که رفت . کیمیا بچه این خاکه اگه خواهرت میرفت هم همین حرفای دروغو یکیش براش جور میکرد چطو بود اصلا اگه خواهرت میرفت میزان انعطاف پذیریت چقد بود کینه ای بخیل گدا ندار بی آبرو اونقدر حقیرید که حتی نمیدونید دینتون در اینباره چی میگه اونقد مزخرفید . الان یه کشور کیمیارو دوست دارن عین عین خاهرشون این شماهایید که تا دهن باز کنید جایی میزان نفرت ادمهای مقابلتون میره روی هزار در برابر شما . واقعا آدم باید چقد بخیل و گدا باشه

  3. در جواب احوت
    یکی از افراد این کشور من هستم بخیل نیستم
    گداهم نیستم وضغم خوبه
    اما کیمیارا دوست ندارم عین عین خواهرم تا جایی هم که اطلاع دارم دوستانی دارم که اونهام بخیل و گدا نیستند اما عین عین خواهرشون کیمیا را دوست ندارن
    ادم همه را که عین عین خواهرش دوست نداره خواهر یه چیز دیگه است
    به اعصابت مسلط باش بلف نزن

  4. که به کیمیای علیزاده وطنفروش کثیف دروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *