علت اخراج داریوش فرضیایی از صدا و سیما چه بود؟

علت اخراج داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) مشخص شد

انتشار 29 آذر 1400 – Study time 3 minutes

علت اخراج داریوش فرضیایی از صدا و سیما چه بود؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت اخراج داریوش فرضیایی از صدا و سیما چه بود؟

علت اخراج داریوش فرضیایی از صدا و سیما

خبری توسط رسانه‌های ماهواره‌ای منتشر شده که گفته می‌شود داریوش فرضیایی معروف عمو پورنگ که سالهاست در صدا و سیما فعالیت دارد اخراج شده است.

در حالی این خبر منتشر شده که همه رسانه های ماهواره ای آن را منتشر کرده اند و باعث شده که بسیاری از علاقمندان به برنامه های این مجری محبوب متعجب شوند.

گفته میوشد اختلاف نظر بین مدیر شبکه 2 و این مجری باعث اخراج او شده است

علت اخراج داریوش فرضیایی از صدا و سیما چه بود؟

آقای داریوش فرضیایی که سال‌های زیادی است در تلویزیون فعالیت می‌کند و در برنامه های گروه کودک و نوجوان توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد به جرات میتوان گفت آقای داریوش فرضیایی در چند سال اخیر به تنهایی مسئولیت تولید برنامه های گروه کودک و نوجوان را بر عهده داشته است و توانسته رضایت بسیار زیادی از کودکان و نوجوانان را به دست آورد.

خانم نعیمه نظام دوست از اخراج این مجری به شدت انتقاد کرده و خواستار بازگشت او به صدا و سیما شده است .

علت اخراج داریوش فرضیایی از صدا و سیما چه بود؟

آقای فرضیایی از سال ۱۳۷۳ تاکنون در تلویزیون فعالیت می کند ابتدا کار خود را با رادیو آغاز کرد و برنامه های عصر جمعه را اجرا می‌کرد به دلیل تقلید صدا و انعطاف‌پذیری صدای که دارد توانست مورد توجه قرار بگیرد در سال ۱۳۷۶ با انیمیشن های درخواستی بچه ها وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد و در سال ۱۳۷۸ با برنامه تورنگ و پورنگ به محبوبیت و شهرت دست یافت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *