علت ازدواج نکردن محمدرضا غفاری

علت ازدواج نکردن محمدرضا غفاری

علت ازدواج نکردن محمدرضا غفاری در دورهمی فکر کن یکی میخواد بیاد که دیگه نمیره جمله عجیب این بازیگر را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمدرضا غفاری بازیگری معروف کشورمان روز چهارشنبه 21 خردادماه در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و گپ و گفت جالبی را با هم داشتند.

یکی از سوالات مهران مدیری از او علت ازدواج نکردنش بود که این بازیگر پاسخ داد “شما فکر کن یکی میخواد بیاد که دیگه نمیره”! مهران مدیری با چهره متعجبانه تماشاگران را نگاه کرد و به او گفت: “من از این زاویه به ماجرا نگاه نکرده بودم!” سپس غفاری گفت خب تعهد داشتن سخته!

فیلم علت ازدواج نکردن محمدرضا غفاری

دقیقا همین موضوع مسئولیت‌پذیری است. این مسئله بیشتر در کلانشهرها دیده می شود. اگر از دلایل غیراخلاقی بی رغبتی جوانان برای ازدواج چشم پوشی کنیم باید گفت مباحثی وجود دارد که مربوط به حوزه «مسؤولیت پذیری» آنان می شود که در نهایت ازدواج را برای آنان «خطیر و دشوار» می کند. این مسئله به حدی سخت و دشوار دیده می شود که جرات نمی‌کنند وارد آن شوند.

حال فرهنگ عمومی جامعه امروز ایران، خوب نیست. خانواده‌ها نتوانسته‌اند وظایف و کارکرد سنتی و کارکرد جدید خود را به درستی ایفا کنند. دولت و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و وزارت علوم نیز نتواستند وظایف آموزشی و پرورشی خود را به درستی انجام دهند. رسانه ملی وظیفه بسیار بزرگی دارد.

علت ازدواج نکردن محمدرضا غفاری

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *