علت بچه دار نشدن مهوش قاضی مرادی چیست؟

علت بچه دار نشدن مهوش وقاری چیست؟ فرزندش کیست

علت بچه دار نشدن مهوش وقاری چیست؟ فرزندش کیست جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خانم مهوش وقاری سالها پیش با مرحوم محسن قاضی مرادی ازدواج کرد و بعد از سالها زندگی با او زندگی پایداری داشتند حتی آقای قاضی مراد به بیماری مبتلا شد و قادر به حرکت کردن و حرف زدن نبود و خانم وقاری پرستاری او را میکرد و از این پرستاری سخت دست نکشید و با عشق مشغول بود.

علت بچه دار نشدن مهوش وقاری چیست؟

خانم وقاری در طول زندگی خود بچه دار نشد  او با با اشاره به اینکه فرزندی ندارد، عنوان کرد: من دو بار باردار شدم اما به دلیل مشکلاتی صاحب فرزند نشدم.

علت بچه دار نشدن مهوش وقاری چیست؟ فرزندش کیست

وقاری ادامه داد: گاهی پیشنهاد هایی به من می شود اما این کارهای تک سکانسی را دوست ندارم البته هنگامی که سن آدم بالا می رود توقعش متفاوت می شود زیرا گاهی کارهایی پیشنهاد می شود که خودمان نمی توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و بهتر است حضور نداشته باشیم.

این بازیگر عنوان کرد: چهار سال پیش هم به دلیل بیماری همسرم فکر می کردم باید در کنارش باشم و خواه ناخواه کارهای طولانی را نپذیرفتم در واقع هنگامی که کارها را رد می کردم کارگردانان فکر می کردند که من دیگر اصلا نمی خواهم در هیچ کاری حضور داشته باشم. پذیرش کارهای شهرستان را هم به دلیل ترک خانه و مسئولیت همسری برایم سخت بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *