علت خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام +دلیل

علت خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام +دلیل

خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام +دلیل و علت را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شهاب حسینی بازیگر و سوپراستار سینمای ایران در متنی که در اینستاگرام منتشر کرد خبر از خداحافظی او از فضای مجازی داد

علت خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام

با توجه به اتفاقات اخیر و حواشی که پیرامون شهاب حسینی را در بر گرفت و تحت فشارهای فراوان بود تصمیم گرفت که از فضای مجازی خداحافظی کند.

علت خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام +دلیل

فیلم کوتاهی از شهاب حسینی هنگام زدن واکسن کرونا در آمریکا منتشر شد که انتقادات بسیاری از او گردید بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به شدت او را مورد انتقاد قرار دادند که چرا در جشنواره فجر از مسئولان کشور حمایت می‌کنید اما برای زدن واکسن کرونا به آمریکا می روی و هیچ مطالبه ای از مسئولین نداری

بیشتر ببینید: واکنش ها به واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

برای همین فشارهای فراوان شهاب حسینی باعث شد او از دنیای فضای مجازی خداحافظی کند

علت خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام +دلیل

او این روزها مشغول اجرای برنامه همرفیق نیز میباشد که از این جهت هم مورد انتقاد قرار گرفته روزنامه فرهیختگان نوشته از «همرفیق» انتظار می‌رود درباره رفاقت باشد، اما نیست چرا که انگار این برنامه اتاق فکر ندارد و کسی نیست که به حسینی بگوید باید چگونه از مهمانش سؤال بپرسد و چالش ایجاد کند.

یکی از مسائلی که این برنامه از ابتدا داشته و نقدی که بر عوامل این برنامه وارد است، درباره رقم‌هایی است که بازیگران یا شرکت‌کننده‌ها دریافت کردند. به‌جای اینکه جواب درستی بدهید رسانه‌ها تهدید به شکایت شدند. واقعیت این است که حرف کامل و درستی در این زمینه نشنیدیم. آیا نویدمحمدزاده ۵۰۰میلیون دریافت کرده و به برنامه آمده است؟ اگر گرفته که روالی دارد. اینکه حقش بوده یا نبوده بحث دیگری است. میهمانان برنامه پول می‌گیرند و به برنامه می‌آیند؟

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *