علت شکایت مریم هاشمی از شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان

علت شکایت مریم هاشمی از شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان

علت شکایت مریم هاشمی از شهربانو منصوریان (خواهران منصوریان) را در ادامه این بخش ا مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت شکایت مریم هاشمی از شهربانو منصوریان

خبر محرومیت خواهران منصوریان امروز در رسانه های کشورمان منتشر شد که بازتاب گسترده ای داشت.

علت شکایت مریم هاشمی از شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان

شهربانو منصوریان درباره حکم صادر شده مبنی بر محرومیت ۲۰ ماهه خودش گفت: از مدتی قبل ما را به جلسات کمیته انضباطی دعوت کردند که هم خودم و هم وکلیم در چند جلسه حاضر شدیم. یکی از مواردی که به عنوان تخلف به من نسبت دادند این بود که علیه یک شخصیت اینستاگرامی خارجی و یکی از شاخ‌های مجازی مصاحبه کردم! گفتند تو چرا به او فحش دادی! من هم توضیح دادم که این سوالی بود که یکی از خبرگزاری‌ها از من پرسید و من هم جواب دادم.

همچنین ببینید:

بیوگرافی و اینستاگرام مریم هاشمی ووشوکار و همسرش شهاب کرمیبیوگرافی مریم هاشمی و همسرش

وی افزود: یکی دیگر از موارد این بود که گفتند خانم مریم هاشمی از شما شکایت کرده که اخبار کذب منتشر کردید. من هم گفتم ایشان باید به دادگاه برود و ثابت کند که من اخبارم کذب بوده و هر زمان که ثابت شد، به فدراسیون ووشو بیاید تا علیه من شکایت کند. من حرف حق را می‌زنم و این دوستان را ناراحت کرده. دیدید که مریم هاشمی مرتکب دوپینگ شده و حرف من هم ثابت شد.

وی در پایان درباره دلیل محرومیت سهیلا، خواهرش نیز افزود: وقتی من علیه مریم هاشمی پست گذاشتم، سهیلا هم استوری کرد و گویا دلیل محرومیت ۸ ماهه‌اش همین بوده!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *