علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی مشخص شد

علت درگذشت و فوت پسر بزرگ نسرین مقانلو در سن 26 سالگی مشخص شد

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی چه بود؟ بررسی های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر 26 ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

نسرین مقانلو یکی از بازیگران دوست داشتنی و جذاب کشورمان می باشد،متاسقانه پسر بزرگش ارشا به دلیل سکته مغزی در آمریکا در گذشت.

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی مشخص شد

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو

نسرین مقانلو  در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت خبری تلخ در مورد فوت پسره برزگش ارشیا که در فضای مجازی خبره تلخ اینکه و متاسفانه عزادار شد،و اینطور نوشت در مورد پسرش

به دنبال این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد پسری 26 ساله در اتاق خواب مواجه شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد این پسر جوان که ارشیا نام داشت فرزند بزرگ نسرین مقانلو، بازیگر معروف صداوسیما است که 10 روز قبل از امریکا برای دیدن مادرش به ایران آمده بود.

نخستین بررسی ها نشان می داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است.اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی مشخص شد

بررسی های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر 26 ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

 

بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، ارشیا پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو در 26 سالگی مشخص شد

نسرین مقانلو در یکم چهار سال در سال ۱۳۷۰ بازیگری شده و فعالیتش را آغاز می‌کند نسرین مقانلو همسر آقای کمال خلیلیان می باشد و دارای دو فرزند پسر با نامهای آرین و ارشیا می باشد.

برادر نسرین مقانلو آقای بیژن مقانلو میباشد که سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران بودند.

همچنین ببینید : علت اصلی درگذشت و فوت امین تارخ بازیگر مشخص شد

خانم مقانلو با ازدواج با کمال خلیلیان که یکی از فوتبالیست های قدیمی تیم ملی کشورمان بوده است زندگی مشترک دارند آنها از این ازدواج دو فرزند به نام ارشیا و آرین دارند خانم مقانلو که از ابتدای وارد شدن به عرصه بازیگری با همسرش به آمریکا می رود و به دلیل علاقه زیادی که به رشته بازیگری داشته است مدتی بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم با حمایت هایی که از سمت شوهرش شده است در مسیر ایران رفت و آمد کرد و در خیلی از فیلم ها و سریال های ایرانی بازی کرده است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عزیییزم… هیچ حرفی دل مادر رو آرام نمیکنه ولی ملاقاتهای روحی پس از این برای این هنرمند عزیز رخ خواهد داد و میفهمه و درک میکنه که پسرش هست ولی کالبد نداره… بعد انشالله آرام بشه دلش… خیلی تلخه… خدا همه فرزندان رو نگهداره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *