علت واریز نشدن یارانه 22 بهمن مشخص شد کسانی که یارانه نگرفتند بخوانند

انتشار امروز 3 اسفند 1400 * علت واریز نشدن یارانه 22 بهمن مشخص شد کسانی که یارانه نگرفتند بخوانند.

علت واریز نشدن یارانه 22 بهمن مشخص شد کسانی که یارانه نگرفتند بخوانند

علت واریز نشدن یارانه 22 بهمن مشخص شد

۲۲ بهمن سال جاری تقریبا هفته گذشته یارانه صد هزار تومانی به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز شد اما برای برخی دیگر این مبلغ واریز نشد قرار بود که یارانه جدید صد هزار تومانی به حساب همه یارانه بگیران واریز شود اما این اتفاق رخ نداد و فقط برای بخشی از یارانه بگیران این مبلغ واریز شد.

البته برخی از گمان می کنند این مبلغ یارانه همیشگی است اما اینگونه نبوده و صرفاً به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به برخی از یارانه بگیران واریز شد در همان شب به حساب سرپرستان خانوار واریز گردید

واریزی ها به صورت رندم بوده

اما این اتفاق باعث شد که بسیاری از مردم اعتراض کنند که چرا برای برخی از یارانه بگیران مبلغ ۱۰۰ هزار تومان واریز شده ولی برای دیگر یارانه بگیران این اتفاق رخ داده است.

مردم از این اتفاق ناراضی بودند که چرا یارانه صد هزار تومانی به افرادی که هستند مستحق نبودند داده شد اما برای نیازمندان واقعی مبلغی واریز نکردند.

اما با گذشت چند روز مشخص شد که اطلاعات یارانه بگیران در سامانه به روز نشده و به همین دلیل یارانه ۱۰۰ هزار تومانی بنا به اطلاعات سال گذشته واریز شده است در این باره وزیر کار گفته ما اطلاعات دقیقی از نیازمندان نداریم و صرفاً به اطلاعات بانکی سامانه رفاه ایرانیان اکتفا کردیم که گویا این سامانه به روز نیست

پیگیری‌ها نیز با پاسخ‌های نامشخص و شانه خالی‌کردن‌ها همراه بود. حال یک هفته از این ماجرا می‌گذرد و هنوز تکلیف یارانه ٢٢بهمن به طور دقیق مشخص نشده و با گذشت این زمان و عدم پاسخگویی مسئولان احتمالا بعید به نظر می‌رسد که قرار بر واریز یارانه‌ای جدید باشد.

به گفته وزیر کار، تا امروز اطلاعات بانک‌های اطلاعاتی که متصل نشدند را مورد استفاده قرار نداده‌ایم. به این معنا که اگر اطلاعات جدیدی به دست ما برسد ممکن است وضعیت درآمدی افراد متفاوت شود در نتیجه دهک‌های برخی تغییر خواهد کرد و ممکن است در دهک‌های بالاتر قرار گیرند. در حال حاضر براساس مجموع بانک‌های اطلاعاتی که در اختیار ما است دهک‌بندی‌ها انجام شده است. این مسئله در دولت نیز مطرح شده و یکی از درخواست‌هایی که در شورای عالی رفاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت این است که تمامی بانک‌های اطلاعاتی در اختیار پایگاه رفاه ایرانیان قرار بگیرد تا دهک‌بندی دقیق‌تری انجام دهیم.

در واقع پاسخ وزیر کار نیز به درستی چیزی را مشخص نکرد و حتی معلوم نشد یارانه اشتباه واریز شده یا نه. بنابراین صحبت‌های او نیز نمی‌توانست پاسخ کسانی که می‌خواستند بدانند یارانه جدید به جامانده‌ها واریز می‌شود یا خیر را بدهد.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا