انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده برای تخریب نوید

عکس خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده لو رفت انتشار عکس های رابطه نوید محمدزاده و باران کوثری را در این صفحه ببینید.

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

عکس خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده

بعد از حواشی نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در جشنواره فیلم کن و بوسیدن یکدیگر باعث شد حواشی زیادی در فضای مجازی به وجود بیاید نوید محمدزاده در نشست خبری خود گفت که همسرم بوده و بوسیدنش اشکالی ندارد بلکه اشاعه ابراز احساسات و عشق می‌تواند بسیار مهم باشد.

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

بعد از این اتفاق بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به صفحه نوید رفته و با انتقاد از این اقدام آنها معتقد بودند که باید درباره اتفاقات آبادان اظهار نظر می کرد و نباید با بوسه اینقدر بی تفاوت نسبت به مسائل هموطنانش برخورد کند .

حالا تصاویری از نوید محمدزاده و باران کوثری در فضای مجازی منتشر شده حاکی از رابطه قبلی این دو بازیگر با یکدیگر دارد بعضی از هواداران نوید محمدزاده معتقد هستند که دشمنان و میخواهند با انتشار عکس های خصوصی قبلی اش این بازیگر را وارد حاشیه کنند

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

روزنامه کیهان در شماره امروز خود به شدت به نوید محمدزاده و سایز بازیگران ایرانی حاضر در جشنواره کن تاخت. این روزنامه نوشت: رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه جشنواره فیلم کن، با انتقادات بســیاری از سوی هنرمندان و اهالی فرهنگ در ایران مواجه شده است. رفتاری که با حجب و حیای انسان ایرانی در تضاد است.

نمایش «فرهنگ ایرانی- اسلامی» هنر می‌خواهد که شما ندارید! بازیگران و فیلم‌ســازان ایرانی حاضر در هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن، با پوشش، اظهارات و رفتار‌های مشمئزکننده و دور از شأن هنرمند ایرانی، آبروی خود را بردند!

جشــنواره فیلم کن، باز هم شاهد نمایش فیلم‌هایی در جهت تحقیر مردم ایران و همچنین رفتار تحقیرآمیز عوامل این فیلم‌ها بود! اغلب فیلم‌های ایرانی پذیرفته‌شــده در این دوره از جشــنواره کن فرانسه، در جهت سیاست‌های ضدایرانی مدیران این جشنواره هستند.

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

نوید محمدزاده ۱۷ ام فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در ایلامی می باشد. نوید محمدزاده اصالنتا خود را کورد میداند. نقش آفرینی نوید محمدزاده و باران کوثری در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری نوید محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می دانستند. نوید محمدزاده بعد از ازدواج با فرشته حسینی عکس های زیادی از دو نفره های خود منتشر می کند.

باران کوثری، ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده مادرش فرزند رخشان بنی اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه کننده سینما و کارشناس فوتبال ) است. او دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. اولین بازی او در بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، است. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است. کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده است. او در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داورین در بخش مسابقه بوده است. سال ۱۳۸۵ برای وی سالی پرباری بود، باران ابتدا با بازی چشمگیرش در مجموعه صاحبدلان (محمدحسین لطیفی) همه را به تحسین واداشت. بیوگرافی باران کوثری و عکس های مختلف باران کوثری

انتشار عکس های خصوصی باران کوثری و نوید محمدزاده (18+)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *