عکس دوران کودکی و بچگی ستاره پسیانی را ببینید عکس بامزه خانم بازیگر

عکس دوران کودکی و بچگی ستاره پسیانی را ببینید عکس بامزه خانم بازیگر که به عنوان یک عکس زیرخاکی از ان یاد میکند.

ستاره پسیانی بازیگر مطرح کشورمان در اینستاگرم خود تصویری از دوران کودی خود به اشتراک گذاشت او درباره این عکس نوشت که در گوشه ای از لپتاپش بوده که حالا آن را پیدا کرده است تصویری از خانم پسیانی مربوط به دوران کودکی اش که دانش اموز بوده و به مدرسه میرفته است.

عکس دوران کودکی و بچگی ستاره پسیانی را ببینید عکس بامزه خانم بازیگر

عکس دوران کودکی و بچگی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۶۴ در تهران اسـت. او دریک خانواده کاملا هنری متولد شده اسـت. بـه خاطر شغل هنری پدر و مادرش بود کـه باعث گردید بازیگری را در همان ابتدای زندگی خود تجربه کند.

عکس دوران کودکی و بچگی ستاره پسیانی را ببینید عکس بامزه خانم بازیگر

بازیگری را با تئاتر در سال 1369 وقتی که 5 ساله بود شروع کرد، یکسال بعد در سال 1370 با فیلم داریوش کاردان بنام بهترین بابای دنیا تجربه بازی در فیلم سینمایی را نیز کسب کرد. سال 78 اولین تجربه حضورش در تلویزیون با مجموعه همه بچه های من شروع شد. وی تابحال تجربه چندین کارگردانی تئاتر عروسکی را در کارنامه هنری خود دارد می گوید: «اصولا تئاتر عروسكی را خیلی دوست دارم»

او بـه خاطر شغل پدر و مادر از همان بچگی درسال ۱۳۶۹ وارد تئاتر شد . او می گوید : بزرگ تر كه شدم یعنی از ۱۵ سالگی بازیگری برایم جدی تر شد چون نقش‌هاي جدی بـه مـن سپرده میشد، نقد می شدم و با خودم فكر كردم همین حالا بازیگری‌ام جدی شده چون دیگران هم جدی گرفته‌اند.

 ستاره پسیانی و پدرش را ببینید عکس بامزه خانم بازیگر

جمیله شیخی مادر آتیلا پسیانی و مادربزرگ ستاره پسیانی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران بود که تا آخرین روزهای زندگی اش فعالیت هنری داشت و با بازی بی نظیر در فیلم های نام آشنایی مانند پس از باران ، پدر سالار ، مرگ در سکوت ، خانه ما و همسران در ذهن مردم ماندگار شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا