عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم و تئاتر فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص توج عکاسان خبری را به خود جلب کرد که در ادامه مشاهده میکنید.

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر

جشنواره فیلم فجر که از مهمترین رویدادهای هنری در کشورمان می باشد در آن بسیاری از کارگردان ها فیلم های خود را ارائه می دهند.

جشنواره فیلم فجر از سال ۱۳۶۱ آغاز شد و هر ساله در بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

جشنواره فیلم فجر توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم و تئاتر فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویرعکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم و تئاتر فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویرعکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم و تئاتر فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

جالب است بدانید که این جشنواره یک جشنواره جایگزین مربوط به قبل انقلاب بود قبل از انقلاب جشنواره ای به نام بین المللی فیلم تهران برگزار می شد که بعد از انقلاب به نوعی دیگر برگزار می‌شود و در آن فیلم های سینمایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در سال ۱۴۰۱ جشنواره فیلم فجر رنگ و بوی خاصی به خود گرفته است و با توجه به ناآرامی های اخیر و دستگیری برخی از چهره‌های هنری تعدادی از بازیگران این جشنواره را تحریم کردند و از حضور در آن اجتناب نمودند برخی بازیگران دیگر نیز در این جشنواره حضور پیدا کردند که تصاویری از آنها را می توان در این صفحه ببینید.

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم و تئاتر فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

خبرهایی پیرامون جشنواره فیلم فجر 

رییس سازمان سینمایی همزمان با آغاز چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پیامی نوشت: «برخی جریانات خارجی با خیال باطل بر طبل تحریم این رویداد ریشه‌دار  فرهنگی – سینمایی کوبیدند، اما ندانستند که اساسا هنر تحریم پذیر نیست و سینما و چشمه زلال جوشان آن، همواره راه خود را خواهد یافت و رنگ  ناامیدی و تردید را خواهد شست.»

ویژه برنامه «سینما ملت» با محوریت بررسی آثار سینمایی در چهل ‌و یکمین جشنواره فیلم فجر به تهیه‌کنندگی محمد رضا فهیمی از چهارشنبه شب از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت.

سینماهای کشور روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه و در آستانه شروع جشنواره فیلم فجر، در ۲ هزار و ۳۲۵ سانس، بیش از یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان فروش داشتند و ۹۷ هزار و ۸۶۰ نفر هم به سینما رفتند.

با اتمام چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، مجموعه‌ سالن‌های نمایشی که میزبان این جشنواره بوده‌اند، چند روزی به استراحت می‌پردازند و در ادامه فعالیت خود را با اجرای نمایش‌های تازه ادامه می‌دهند.

به مناسبت آغاز دهه فجر، مروری داشتیم بر حواشی سریال «یک مشت پر عقاب»  که این روزها بار دیگر در ایام دهه فجر بازپخش می‌شود.

در ادامه، مراسم رونمایی از نشان رضا مقدسی با عنوان «قلم مقدس»، برای معرفی و تقدیر از روزنامه‌نگاران تراز انقلاب اسلامی برگزار شد و در جریان آن همچنین از چهار روزنامه‌نگار پیشکسوت تقدیر شد.

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم و تئاتر فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

 

تصاویری از جشنواره فیل فجر پارسال

عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر عکس های جنجالی بازیگران در جشنواره فیلم فجر 1401 با تیپ خاص +تصاویر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *