کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف داده اند؟

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف دادند؟

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف داده اند؟

علی نصیریان و هانیه توسلی و فرشته حسینی از هنرمندان معروفی بودند که اعلام کردند در جشنواره فیلم فجر 1401 شرکت نخواهند کرد.

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف داده اند؟

جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ حواشی خاص خود را دارد و برخی از چهره های هنری اعلام کردند که در این جشنواره حضور پیدا نخواهم کرد.

رسانه های معاند و ضد انقلاب که مانور بسیار زیادی برای این اتفاق داده بودند و نقش مهمی را در این تصمیم گری ها ایفا کرده اند.

رسانه های بیگانه سعی کردند که فضا را برای حضور چهره ها در این جشنواره محدود کنند و در فراخوان های مختلفی اعلام کرده بودند که چهره‌های هنری نباید در جشنواره فیلم فجر شرکت کنند و به نوعی آن را تحریم کنند و تا به حال چند چهره معروف اعلام کناره‌گیری از جشنواره فیلم فجر کردند هانیه توسلی و علی نصیریان و فرشته حسینی از جمله چهره هایی بوده که در این جشنواره اعلام کردند حضور پیدا نخواهند کرد.

کدام بازیگران از جشنواره فیلم فجر 1401 انصراف داده اند؟

شاید یکی از دلایل اصلی این اتفاق بازداشت برخی از چهره های هنری از جمله ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی و سایر هنرمندانی بود که برای مدتی بازداشت و در نهایت آزاد شدند جشنواره فیلم فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل پیش می رود.

علی نصیریان، بازیگر شناخته‌شده تاریخ هنرهای نمایشی ایران با انتشار نامه ای خطاب به دبیر جشنواره فجر خواستار حذف نامش از هر برنامه جشنواره فیلم فجر شد.

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از حضور در جشنواره فجر انصراف داد.

نام آقای نصیریان به عنوان یکی از بازیگران فیلم‌های اعلام شده جشنواره چهل و یکم فجر دیده می‌شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. به جهنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *