عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره

عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره

عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر دو نفره این زوج هنرمند را در ادامه عکس های بازیگران مجله شبونه ببینید.

عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره

نرگس محمدی در 9 امین روز از فروردین ماه سال 1364 در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

محمدی دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته پرستاری است.

عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش

وی در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است و دارای یک خواهر و بردار بنام های سارا و محسن است و خانواده وی با حضورش در بازیگری مخالفتی نداشته بلکه به عنوان مشوق او را راهنمایی میکردند.

عکس های دو نفره نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

مادر نرگس کارمند صدا وسیما بوده و با محیط هنری آشنایی کامل داشته است و خانواده ام به شرطی قبول کردند من وارد بازیگری شوم که اول درسم را تمام کنم.

وی علاقه شدیدی به مادرش دارد و شخصیت وی کلا مهربون و صبور است.

آغاز فعالیت

وی همزمان با تحصیل در دانشگاه در کلاس های بازیگری کارنامه هم حضور داشت و از همان جا برای بازی در فیلم مرگ یک پینوکیو انتخاب شد و پس از ایفا نقش در این مجموعه یک سال در زمینه تاتر ادامه به کار داد و موفق شد در این زمینه جایزه بهترین بازیکر زن جشنواره ماه را به اسم خود ثبت کند.

عکس های نرگس محمدي و همسرش علي اوجي +تصاویر عاشقانه دو نفره

محمدی پس از تجارب درخشان در تاتر به حرفه سینما پرداخت و در چندین فیلم سینمایی چون ریسمان باز ، سوپر استار ، اخراجی ها 2 ، آناهیتا ایفا نقش کرده است.

استعداد او در فیلم سینمایی آناهیتا و درخشش وی سبب شد تا در سریال ستایش انتخاب شود که باعث شهرت وی شد.

عکس های جدید نرگس محمدی و عکس های جنجالی نرگس محمدی

عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش

همچنین ببینید:

محمدی در این سریال نقش یک دختری را بازی میکند که مراسم ازدواجش بهم میخورد و بعد با دوست برادرش. بنام طاهرازدواج میکند که این ازدواج ماجراجویی ها را به همراه دارد.

وی در ستایش 2 نیز ایفا نقش کرده است و بعد در سریال های معماه شاه و زعفران با هادی کاظمی  نیز نقش آفرینی کرده است.

عکس دو نفره نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

ازدواج

وی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی ازدواج کرد.

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی بازیگر و تهیه کننده ایرانی جز برتر کارگردان ها ایرانی است که جایزه حافظ را از آن خود کرده است.

عکس عاشقانه علی اوجی و همسرش نرگس محمدی

شروع بازیگری

وی بازیگری را در مجموعه تلوزیونی پژمان و سریال شوخی کردم آغاز کرده است و پیش از بازیگری در عرصه موسیقی فعالیت میکرد.

عکس خانواده نرگ محمدی , سلفی نرگس محمدی عکس های نرگس محمدي و همسرش علي اوجي +تصاویر عاشقانه دو نفره عکس لو رفته نرگس محمدی و عکس بدون حجاب نرگس محمدیعکس های عاشقانه نرگس محمدی عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفرهنرگس محمدی و همسرش علی اوجی در پاریس و خارج از کشورعکس های دو نفره نرگس محمدی نرگس محمدی و خواهرش سارا عکس جدید نرگس محمدی تیپ نرگس محمدی سلفی نرگس محمدی

نرگس محمدی برای اولین بار همراه با خواهر و برادرش جلوی دوربین قرار گرفت و از فراز و نشیب های بازی در فصل دوم سریال محبوب «ستایش» و همچنین زندگی خصوصی اش گفت.

ستایش تلویزیون! این شاید بهترین تعبیر برای معرفی بازیگری است که جمعه شب ها مهمان خانه های ما می شود و با بازی خوبش یک بار دیگر توانایی های خود را در عرصه بازیگری به نمایش می گذارد. نرگس محمدی که با بازی در فصل اول سریال ستایش به شهرت قابل توجهی دست پیدا کرد و بعد از مدت ها تلویزیون را صاحب یک ستاره زن کرد، بعد از کش و قوس های فراوان و حرف و حدیث هایی که وجود داشت برای بازی در فصل دوم این سریال تلویزیونی هم انتخاب شد تا یک بار دیگر و این بار دوران میانسالی ستایش را به تصویر بکشد.

نرگس که تا امروز در مورد «ستایش 2» مصاحبه مطبوعانی نداشته، در گفتگو با خانواده سبز برای اولین بار همراه با خواهر و برادرش جلوی دوربین قرار گرفت و از فراز و نشیب های بازی در فصل دوم سریال محبوب «ستایش» و همچنین زندگی خصوصی اش گفت.

عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره عکس های عاشقانه نرگس محمدی و همسرش علی اوجی +تصاویر عاشقانه دو نفره

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *