عکس کیم کارداشیان با جوش صورت

عکس کیم کارداشیان با جوش صورت و بدون آرایش (جدید)

عکس کیم کارداشیان با جوش صورت و بدون آرایش که مورد توجه قرار گرفته است.

کیم کارداشیان با ثروت خالص 40 میلیون دلاری یکی از پردرآمدترین ستاره های سینما است. او با یک ویدویی جنسی که  قبل از شروع سریال “همگام با کارداشیان ها” منتشر شد، توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

عکس کیم کارداشیان با جوش صورت

عکس کیم کارداشیان با جوش صورت

کارداشیان ابتدا به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه قرار گرفت.  کیم کارداشیان، سوپراستار سینمای هالیوود به همراه نامزدش ری جی تلاش زیادی برای حضور دو نفره در سینما کردند.

کارداشیان در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر طرفداران زیادی دارد. او محصولات مختلفی را با نام خود منتشر کرده است، از جمله بازی موبایل کیم کارداشیان ، انواع پوشاک و محصولات، کتاب عکس، اپلیکیشن شخصی و …

او به عنوان یک بازیگر نقش اصلی فیلم فاجعه (2008) را بازی کرد. او همچنین در کنار کریس پرت بازی کرده است.

او همچنین با ترغیب رئیس جمهور دونالد ترامپ برای اصلاح قانون زندان و درخواست برای عفو آلیس ماری جانسون، از نظر سیاسی فعال تر شده است.

مجله تایم او را در فهرست 100 فرد تأثیرگذار سال 2015 قرار داد.  او یکی از پردرآمدترین شخصیت های تلویزیون در سال 2015 است که مجموع درآمد او به بیش از 53 میلیون دلار تخمین زده می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *