فیلم کامل فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی که برزخ را دیده است

فیلم کامل فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی که برزخ را دیده است

فاطمه سجادی اهل افغانستان است او چندین بار تجربه مرگ داشته است که در قسمت ۸ زندگی پس از زندگی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ حضور پیدا کرد و درباره اتفاقاتی که برایش رخ داده صحبت کرد او میگوید در سال 1373 اتفاقی دلخراش برایش رخ داده و در رودخانه سقوط کرده است و به داخل آب افتاد است و غرق شده است.

فیلم کامل فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی که برزخ را دیده است

او میگوید همه اتفاقاتی که برای جسمم رخ میداد را میدیدم و که آب من را با خود میبرد و در کنار روخانه سه خانم من را دیدند که با جیغ و فریاد سعی کردند که اطرافیان را از غرق شدن من مطلع کنند.

فیل صحبت های فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

در ایام ماه مبارک رمضان ساخت برنامه‌ای درباره مفهوم مرگ، تجربه مرگ و یا به قولی “زندگی پس از زندگی” بسیار بجا بوده و تلویزیون را از قرار گرفتن بر ریل “ایده‌های تکراری” نجات داده است. برنامه‌ای که با ساده‌ترین لوکیشن و شبکه کم بیننده‌تر نسبت به برخی از برنامه‌ها و شبکه‌ها، این روزها بیننده زیادی هم در تلویزیون دارد و هم بسیاری گفت‌وگوهای قبلی عباس موزون تهیه‌کننده و مجری این برنامه را با مهمانانش در سایت تلوبیون و حتی برخی‌شان را به صورت کوتاه در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

فیلم کامل فاطمه سجادی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی که برزخ را دیده است

زندگی پس از زندگی چیست

دو سال است که در ماه مبارک رمضان، برنامه‌ای تلویزیونی با عنوان «زندگی پس از زندگی» از رسانه‌ی ملی پخش می‌شود و با مطرح کردن مرگ از دیدگاه کسانی که به عنوان «تجربه‌گر»، به نوعی به مرگ نزدیک شده ولی زنده مانده و برگشته‌اند، توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب نموده و برای بعضی افراد تأثیرگذار باشد. این کمترین، وظیفه خود دانستم نکاتی را درباره این برنامه متذکر شوم، بی آن‌که این گفتار بخواهد به تک تک گفتگوهای هر قسمت از برنامه و ایرادات آن‌ها بپردازد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل حمید علیزاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

فیلم کامل محمد علی درودی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی +بیوگرافی

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

عباس موزون را از حدود ۱۵ سال پیش می‌شناسم. البته از نزدیک همکاری یا آشنایی ندارم اما در آن سال‌ها و در قم از او شنیده بودم و یادم هست که همان موقع هم انسان متفاوت و خاصی بود. برخی از منتقدین برنامه ساخته‌شده توسط موزون معتقد هستند که این برنامه باورهای غلط دینی را در ذهن افراد ایجاد می‌کند و صرف جذابیت، قرار نیست هر حرفی به مخاطب زده شود و موافقین برنامه هم از اثرگذاری آن می‌گویند و این را مثبت می‌دانند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *