فیلم کامل حمید علیزاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی قسمت 7 فصل چهارم

فیلم کامل حمید علیزاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی قسمت 7 فصل چهارم

حمید علیزاده تجربه گر مرگ برنامه زندگی پس از زندگی فصل چهارم قسمت ۷ درباره اتفاقاتی که برایش رخ داده و روح از بدنش جدا شد توضیحات کاملی داد.

اشتیاق دانستن درباره زندگی پس از مرگ، فصل مشترک ذهنیت همه آدم‌هاست؛ همه ما می‌خواهیم بدانیم که پس از این زندگی دنیوی، به کجا خواهیم رفت و چه سرنوشتی در انتظار ماست؟ این دقیقا همان جاذبه‌ای است که باعث می‌شود برنامه «زندگی پس از زندگی»، درصدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های افطار صداوسیما، در ماه مبارک رمضان قرار بگیرد، آن هم بی‌رقیب و با اختلاف؛ ۱۴ درصد کل مخاطبان تلویزیون، با رضایت ۹۰ درصـدی، این برنامه را در لحظات افطار دنبال می‌کنند؛ این را نظرسنجی سازمان صداوسیما معلوم کرده است.

فیلم کامل حمید علیزاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی قسمت 7 فصل چهارم

حمید علیزاده تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

او میگوید که در یک تصادف دلخراش به پیشواز مرگ رفته است و روحش از جسم جدا شده و عالم برزخ را تماشا کرده است عالمی که فقط بعد از مرگ قابل دیدن است.

حمید علیزاده درباره اتفاقاتی که برزخ تماشا کرده در برنامه زندگی پس از زندگی به صحبت پرداخت که باعث حیرت مخطابان تلویزیون شد.

این برنامه که کاملا معنوی بوده و درباره اتفاقات زندگی بعد از مرگ است مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

البته برنامه زندگی پس از زندگی باعث شده خانواده هایی که عزیزانشان به دلیل مرگ مغزی در کما هستند امید زیادی به برگشت شان داشته باشند و همین سبب شده که اهدای عضو به شدت کاهش یابد.

کاهش اهدای عضو

چندی پیش فریبا قربانی از مسوولان واحد فراهم آوری اعضای بیمارستان مسیح دانشوری از کاهش اهدای عضو در کشور خبر داده بود و دلیل آن را پخش یک برنامه تلویزیونی عنوان کرده بود. از همین رو پیرو گفت وگوی تلفنی با فریبا قربانی قائم مقام محترم و جناب آقای  احسان علی بیگی معاون فرهنگی واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به منظور رفع برداشت‌های ناقصی که از سخنان قائم مقام این واحد در فضای مجازی منتشر شده بود، انجام شده که وی متن زیر را برای شفاف‌سازی و تبیین  به خبرگزاری فارس ارایه کرده است:

اهدا اعضا از موارد مرگ مغزی به دنبال پذیرش مرگ توسط خانواده‌های محترم  که یکی از عزیزان شان دچار این شرایط شده است صورت می‌گیرد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل محمد علی درودی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی

بیوگرافی سید ابوالقاسم احمدی تجربه گر مرگ زندگی پس از زندگی

فیلم کامل میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

بیوگرافی دانیال قاسمعلی تجربه گر مرگ برنامه زندگی پس از زندگی +فیلم

حفظ اعتماد و اطمینان خانواده‌ها پس از اهدا یا زمان مواجه با وضعیت مرگ مغزی بسیار حائز اهمیت است.
در برنامه تلوزیونی زندگی پس از زندگی تهیه کننده برنامه با رویکرد مثبت به مقوله اهدای عضو سعی در انعکاس ایجاد علو درجات روحی برای فرد اهدا کننده داشته و به علاوه با دقت نظر و حساسیتی که تیم تولید این برنامه داشته و دارند و بنابر ادعای تهیه کنندگان محترم همه‌ موارد مطروحه و تجربه‌های طرح شده در این برنامه، موارد کما بوده است، نه مرگ مغزی‌. لذا

طرح این ادعا که این برنامه سبب صدمه به فرآیند اهدا شده است منصفانه نیست.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *