فایل صوتی لو رفته رسول پناه علیه بازیکنان (فیلم)

فایل صوتی لو رفته رسول پناه علیه بازیکنان (فیلم)

فایل صوتی لو رفته رسول پناه علیه بازیکنان و یحیی گل محمدی را همراه (فیلم) در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیر تیم پرسپولیس مصاحبه ای را انجام داده است که حسابی در رسانه های کشورمان جنجال به پا کرده است.

او در این مصاحبه علیه بازیکنان پرسپولیس و یحیی گل محمدی مصاحبه کرده است و باعث شده دلخوری هایی به وجود اید.

فایل صوتی لو رفته رسول پناه

وی درباره اتفاقات اخیر تیم پرسپولیس که برخی از بازیکنان از این تیم جدا شده و یا تصمیم به جدایی دارند میگوید که آنها میخواهند که بازارگرمی کنند و همچننی صحبت های دیگری را انجام داده است.

فایل صوتی ای از مهدی رسول پناه در فضای مجازی منتشر شده که جنجال زیاد به پا کرد. فایلی که در آن سرپرست پرسپولیس در گفت و گو با چند خبرنگار گلایه و البته واکنش های تندی نسبت به رفتار یحیی گل محمدی و چند بازیکن این تیم داشته است. اگر چه رسول پناه بعد از منتشر شدن این فایل آن را تکذیب کرده و مدعی شده این فایل با تقطیع جملات او و برای آسیب زدن به پرسپولیس منتشر شده است.

فایل صوتی لو رفته رسول پناه علیه بازیکنان (فیلم)

دکتر مهدی رسول‌پناه در خصوص حواشی ایجاد شده اظهار کرد: مطلع شدم در ساعات گذشته فایل صوتی تقطیع شده‌ای از صحبت‌های من در فضای مجازی پخش شده است که قطعا به منظور گمراه کردن افکار عمومی و جابجا کردن عبارات و خدشه‌دار شدن احساسات هواداران و همینطور جوسازی منفی علیه باشگاه پرسپولیس بوده است.

او ادامه داد: برخی قصد دارند به طور مغرضانه اقدامات حقوقی موفقی که از سوی وکلای ما انجام شده را در جهت تخریب باشگاه کم‌رنگ جلوه دهند. به همین خاطر محتوای فایل صوتی منتشر شده را اکیدا تکذیب می‌کنم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *