فرزاد حسنی به ایران اینترنشنال پیوسته؟ واقعیت دارد؟

فرزاد حسنی به ایران اینترنشنال پیوسته؟ واقعیت دارد؟

پیوستن فرزاد حسنی به شبکه ایران اینترنشنال واقعیت دارد؟ جزئیات را در این صفحه ببینید.

ماجرای پیوستن فرزاد حسنی به شبکه ایران اینترنشنال

بعد از فوت خانم آزاده نامداری بسیاری از مردم کنجکاو شدند بدانند که فرزاد حسنی همسر سابق این مجری چه واکنشی از خودت نشان میدهد!! در حالی که فرزاد حسنی در اینستاگرام فعالیت ندارد و او هیچ مصاحبه ای یا واکنشی به این موضوع نداد.

فرزاد حسنی به ایران اینترنشنال پیوسته؟ واقعیت دارد؟

حالا شایعه ای منتشر شده که فرزاد حسنی به خارج کشور رفته و به شبکه ایران اینترنشنال پیوسته است که البته خیلی زود توسط فرزاد حسنی تکذیب شد و اعلام کرد که این خبر صحت ندارد .

آقای فرزاد حسنی بعد از برنامه کوله پشتی که ایام رمضان پخش میشد به شهرت رسید از بعد از مصاحبه جنجالی که با سردار رادان درباره گشت ارشاد انجام شد سبب شد از صدا و سیما مدتی به دور بماند اما مجددا به صدا و سیما بیاید.

او در چندسال اخیر خیلی کم کار شده است

فرزاد حسنی در سال ۱۳۵۶ در محله خانی آباد تهران متولد شد. فرزاد حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاسهای حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. برنامهٔ تلویزیونی گفت و گو محور کوله پشتی که به مجری گری او بین سال های ۸۳ تا ۸۶ پخش میگردید باعث شهرت وی شد. او همچنين در رادیو هم اجرای برنامه می پردازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *