فرشته مرعشی بازیگر | بیوگرافی فرشته مرعشی بازیگر نقش نفیسه در فیلم مرتضا

بیوگرافی کامل فرشته مرعشی بازیگر

فرشته مرعشی بازیگر | بیوگرافی فرشته مرعشی بازیگر نقش نفیسه در فیلم مرتضا به همراه عکس و رزومه هنری او در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فرشته مرعشی بازیگر | بیوگرافی فرشته مرعشی بازیگر نقش نفیسه در فیلم مرتضا

فرشته مرعشی کیست؟

یکی از بازیگران جوان و حرفه ای کشورمان بوده که استعداد بسیار زیادی در زمینه بازیگری دارد

او بعد از بازی در فیلم سینمایی مرتضا مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت

فیلمی که در ۱۸ مهرماه ۱۳۹۷ به مناسبت هفته ناجا از شبکه سوم سیما پخش شد و نقش نفیسه را برعهده داشت و بسیاری از فیلمسازان هنرنمایی او توجه ویژه ای داشتند

 

بیوگرافی فرشته مرعشی

ایشان متولد ۱۳۷۵ می‌باشد تا به حال تجارب بسیار زیادی در عرصه هنری تئاتر کسب نموده است و در حال حاضر به عنوان مربی تئاتر کودکان فعالیت می‌کند.

استعداد بالا در بازیگری

این دختر جوان خیلی زود توانست خود را در میادین بازیگری نشان بدهد و استعداد بی نظیری که در زمینه هنرپیشگی دارد را به رخ همگان بکشاند

فرشته مرعشی بازیگر | بیوگرافی فرشته مرعشی بازیگر نقش نفیسه در فیلم مرتضا

عکسهای فرشته مرعشی

به خصوص زمانی که در فیلم سینمایی مرتضا هنرنمایی کرد و نقش نفیسه را برعهده داشت نشان داد که می تواند آینده بسیار درخشانی را پیش‌رو داشته باشد

فیلم سینمایی مرتضی اولین تجربه حرفه ای و در مقابل دوربین بوده که با محمد حمزه کارگردان این مجموعه سینمایی همکاری داشته است و در کنار بازیگران شاخصی همچون محمد حاتمی سعید زارعی ارشیا توکلی مهرداد ضیایی بازی کرد.

 

شروع بازیگری با تئاتر

فرشته مرعشی در تئاتر نیز تجارب فراوانی داشته و تا به حال آثار متعددی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است که از مهم ترین نمایش های این خانم بازیگر نمایش لانه خرگوش بود که در کنار نوشین مسعودیان و صادق برقعی و بهاره ریاحی و پدرام صمدی بازی کرد نمایشی که در تالار مولوی اجرا شد.

همچنین نمایش پروانه الجزایری یکی دیگر از کارهای مهم هنری در تئاتر بوده که توسط میثم گزی کارگردانی شده و در کنار بابک بهشاد و مهدی ساکی و معصومه بیگی و میلاد مرادی و هادی نوری زاده بازی کرده است.

فرشته مرعشی بازیگر | بیوگرافی فرشته مرعشی بازیگر نقش نفیسه در فیلم مرتضا

درباره رزومه هنری ایشان در فضای مجازی اطلاعاتی وجود ندارد و اگر شما از رزومه هنری خانم فرشته مرعشی اطلاعاتی دارید میتوانید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه آن را برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار گرفته و به جامعه شدن این صفحه کمک کرده باشید.

آدرس پیج اینستاگرام فرشته مرعشی

fereshtemarashii

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *