فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

بیوگرافی فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده و الان کجاست +عکس

فرشید نوابی کیست و الان کجاست

فرشید نوابی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد او همسر سابق الهام چرخنده است که حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام ارسطو میباشد فرشید نوایی دارای لیسانس رشته نمایش است و مدتی با الهام چرخنده در شبکه ماهواره ای مهاجر به عنوان مجری فعالیت میکردند.

فرشید نوابی در حال حاضر به همراه پسرش ارسطو در خارج از کشور زندگی میکند نوابی سال 71 آلبوم موسیقی بی کلام غم و شادی را روانه بازار کرده است.

بیوگرافی فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده و الان کجاست +عکس

بیوگرافی فرشید نوابی

فرشید نوابی بازیگر و مجری و گوینده ایرانی در سال اول فروردین ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته بازیگری می باشد.

فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

نحوه آشنایی و ازدواج با الهام چرخنده

وی در سال ۱۳۷۵ با الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و یک پسر به نام ارسطو دارد .

علت طلاق و فرزند اول

این دو زوج هنرمند بعد از چند سال زندگی مشترک و مصاحبه ها و نمایشی از خوشبختی در نهایت در سال ۱۳۹۲ از هم جدا و طلاق گرفتند. لازم به ذکر است که قبلا الهام چرخنده درباره زندگی شخصی خود گفته بود که تفاهم زیاد ما با هم باعث شده است که بسیار خوشبخت باشم. بعد از جدایی ارسطو با پدرش زندگی می کند و حضانت وی با پدرش می باشد.

فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

ازدواج دوم و طلاق الهام چرخنده

الهام چرخنده قبل از ازدواج با نوابی یک بار ازدواج و طلاق گرفته بود و در واقع این دوم وی بود. از همسر اولش یک پسر به نام شایان دارد

فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

مجری شبکه ماهواره ای

آقای نوابی و الهام چرخنده در دهه هشتاد در شبکه برون مرزی با همکاری هم مسابقه ای را اجرا می کردند که هر دو از مجریان شبکه ماهواره ای بودند. ایشان علاوه بر بازیگری در حرفه موسیقی و خوانندگی نیز فعال است و قبل از اینکه وارد سینما و تلویزیون شوند بیشتر فعالیت اصناف حوزه موسیقی بوده است.

فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

واکنش فرشید نوابی به اظهارات چرخنده

الهام چرخنده در اوایل طلاق درباره انتشار عکس های نامتعارف و بی حجاب قبل از جدایی از همسرش گفته بود: من با دو پسرم زندگی می کنم و عکس های شخصی که در شبکه های اجتماعی و از رسانه های خارجی منتشر می شود عکس های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس ها دست پیدا کرده باشند.

فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

نوابی نیز در واکنش به این حرف گفت: امیدوارم منظوره وی از همسر، همسر اولش بوده و من نباشم و پسرم نیز با من زندگی می کنم و هرگز هم اجازه نخواهم داد با مادرش زندگی کند من حق شکایت برای محفوظ است.

فرشید نوابی و بیوگرافی فرشید نوابی و همسر سابقش

سوابق و فیلم‌ها

ذوب شدن پادشاه
دعوت به شام
این زن حرف نمی‌زند
موج مرده
جدال با سرنوشت
فیلسوف‌های احم
پروانه
سریال ششمین نفر

اینستاگرام فرشید نوابی

بازیگر و خواننده و مجری ایرانسی در صفحه اینستاگرام فعال است.

بیوگرافی الهام چرخنده

بیوگرافی خواهران منصوریان

همه مطالب بیوگرافی بازیگران زن ایرانی

بیوگرافی فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده کیست و الان کجاست +عکس

ازدواج الهام چرخنده با یک روحانی

الهام چرخنده در سال 96 با یک طلبه ازدواج کرد الهام چرخنده که از سه سال پیش به همراه همسر روحانی‌اش در کربلای عراق زندگی می‌کند، شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور،در آیین گشایش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور یافت.

بیوگرافی فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده و الان کجاست +عکس

زندگی فرشید نوابی با پسرش

فرشید نوابی در خارج از کشور با پسرش ارسطو زندگی میکند و بر خلاف الهام چرخنده خیلی کم حاشیه است آقای نوابی چند سالی بود که هیچ خبری از او در فضای مجازی منتشر نشده بود تا اینکه در بهمن ماه پسرش ارسطو در استوری اینستاگرامش نوشت “من دیگه مادری به اسم الهام چرخنده ندارم” و این استوری مورد حمایت فرشید نوابی قرار گرفت.

ماجرای طلاق

با توجه به گفته های چند روز گذشته الهام چرخنده و فرشید نوابی نسبت به اتفاقات اخیر ، فرشید نوابی در آخرین پست اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت:

هموطنای عزیزم.مهربانان سرزمینم.خواستم عرض حقیر رو توجه بفرمایید که بیش از این ورود به زندگیه خصوصی و پرسشها و مخالفتها و موافقتها اسیب مستقیم اون به پسر من ارسطو و پسر خانم چرخنده خواهد بود و بس.حرمت حضور محضر شریف مردم.

حرمت زندگیه گذشته که به شکل یادگاری مشترک و زنده حاصل ان است و حرمت هر عملکرد که فقط خداوند قاضی عادل ان بوده و خواهد بود و نگاه منصفانه و نه داورانه به هر شکل ایجاب میکنه بحث ها وقضاوتها رو موکول به صاحب اصلی یعنی خداوند کنیم و بگذاریم بیش از این حریم و حرمتها اسیب نبینه.

باور مذهبی در همه ما هست و شکوفا شدن یا پر رنگ و کم رنگ شدنش یک مسیله کاملا شخصی و درونیه.پس حرمت حریم گذشته رو حفظ کنیم و غیرت رو ملاک همه چیز قرار بدیم..

مرد ایرانی زن ایرانی تفاوتش با تمام تمدنها وجود همین غیرت متمدنانه س.سایه حق بالای سرتون.کوچک شما.

فرشید نوابی

پاسخ الهام چرخنده با طلاق:

منهم برای شما و هر چه شما رو متعالی کنه بهترینها رو ارزومندم .شما به عنوان مادر فرزندم و به عنوان کسی که بیش از یک دهه شریک زندگی من بودید حرمتتون واجبه.

و هر بی احترامی به شما شکستن حرمت یک فصل از زندگیه من همینجا ودر محضر مردم عرض میکنم باور مذهبی در شما همیشه بوده و عفت و پاکیه شما ستاره درخشان زندگیه گذشته منه.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *