بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟ "بیوگرافی سیما تیرانداز"

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟ “بیوگرافی سیما تیرانداز”

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟ “بیوگرافی سیما تیرانداز” را به همراه تصاویر شخصی او در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟ "بیوگرافی سیما تیرانداز"

مجموعه تاریخی و عاشقانه ای که در اول رمضان 1398 از شبکه اول سیما پخش شده استقبال مخاطبان تلویزیونی را به همراه داشته است و حضور داشتن بازیگران محبوب و سرشناس سینما در این کار باعث شده که مردم استقبال خوبی از ان به عمل بیاوند.

بیوگرافی سيما تيرانداز بازیگر نقش فريده در سریال از یادها رفته

یکی از نقش های جالبی که در این کار بوده نقش فریده است که خانم سیما تیرانداز آن را بر عهده دارد نقشی بسیار جالب که اولین بار است این خانم هنرمند در این قالب از بازیگری حضور دارد و نشان داده علاوه بر نقش های بسیار جدی میتواند در نقش طنز  کمدی هم بازی کند و مورد رضایت کارگردانها نیز باشد.

عکس سیما تیرانداز بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟

سیما تیزانداز در نهمین روز از شهریور ماه 1349 در شهر تهران متولد شده او تا به حال بازی های بسیار زیادی را در سینما و تلویزیون انجام داده است و از هنرمندان کاملا شناخته شده محسوب میشود که موفق شده حضوری بسیار درخشان را در عرصه بازیگری داشته باشد.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟

بازیگری را در سال 1366 شروع کرده است و اولین قدم خود را در بازیگری در سریالی به نام ائینه برداشته است کاری از آقای لطیفی کارگردان بزرگ کشورمان که او را برای اولین بار در سریالش انتخاب کرد و به اون نقش مهمی را داد.

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟ "بیوگرافی سیما تیرانداز"

بیوگرافی سیما تیرانداز

او به خاطر هنرنمایی در این مجموعه نظر بسیاری از فیلمسازان را به خود جلب کرد تا اینکه آقای داریوش مهرجویی وی را برای فیلمش انتخاب کرد تا اولین تجربه سینمایی خود را در سال 1367 کسب کند.

فیلم سینمایی هامون اولین فیلمی بود که خانم سیما تیزانداز در آن پا به عرصه سینما گذاشت.

بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟

همچنین ببینید:

آدرس اینستاگرام

صفحات زیاید در اینستاگرام با نام ایشاد وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از انها پیج اصلی او میباشد.

اما پیجی که قدمت بیشتری از بقیه پیجها دارد این میباشد: sima_tirandaz

اما شهرت او برای درخشش در مجموعه حلقه سبز بود یک از بهترین و پربیننده ترین کارهای تلویزیونی که موجب شهرت آقای حمید فرخ نژاد هم گردید و او هم در کنار این خانم هنرمند بازی کرد.

عکس شخصی سیما تیرانداز بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته کیست؟ "بیوگرافی سیما تیرانداز" عک های سیما تیرانداز بازیگر نقش فریده در سریال از یادها رفته

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *