فوت پدر سالار عقیلی و علت فوت پدر سالار عقیلی

فوت پدر سالار عقیلی و علت فوت پدر سالار عقیلی

فوت پدر سالار عقیلی و علت فوت پدر سالار عقیلی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فوت پدر سالار عقیلی

متاسفانه پدر آقای عقیلی خواننده سنتی معروف کشورمان شب گذشته بر اثر بیماری درگذشت وی مدتها در بیماستان تحت درمان بود و در اواخر چند روزی به کما رفته بود که در نهایت به دیار باقی شتافت.

فوت پدر سالار عقیلی و علت فوت پدر سالار عقیلی

آقای سید محمود مسلمی عقیلی وکیل دادگستری بوده و مشوق اصلی سالار برای حضور در عرصه موسقی بوده است همچنین در نواختن چچند ساز سنتی تخصص داشت و همین باعث شده بود که پسرش نیز به موسیقی علاقمند شود.

با توجه شدت شیوع بیماری کرونا در کشورمان مراسم خاکسپاری پدر این خواننده بدون تشریفات برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است سالار عقیلی خواننده 43 ساله کشورمان نام اصلی اش میرسالار مسلمی عقیلی می باشد و در تهران متولد شده است.او تنها یک برادر دارد.او از پدری اهل کردکوی گلستان که وکیل دادگستری بود و مادری آذربایجانی و کارمند زاده شده است.

فوت پدر سالار عقیلی و علت فوت پدر سالار عقیلی

عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیش تر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت. هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است. او همچنین گروه رازونیاز را تشکیل داد؛ که اعضای این گروه عبارتند از: سالار عقیلی: آواز، حریر شریعت زاده: دف، حامد فکوری: تار، مهدی باقری: کمانچه، آرش فرهنگفر: تنبک و شهرام غلامی: عود. او به همراه این گروه کنسرت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *