فیلم آشتی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی

فیلم آشتی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی

فیلم آشتی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

از همان ابتدا که خبر شکایت سویل تیانی از محسن افشانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد احتمال بالایی داده میشد که باز هم یک سناریو توسط این بازیگر طراحی شده تا بتوانند در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مورد توجه قرار بگیرند.

از شکایت سویل تیانی گرفته تا خبر کتک زدن مادرزن و اینگونه داستان ها صرفا بازی برای رسانه ها بود که محسن افشانی به صدر خبرها بیاید که انصافا این اتفاق هم رخ داد و تا مدتها محسن افشانی و سویل تیانی بحث اول رسانه ها بود , روز به روز فالوئرهای آنها افزایش می یافت.

فیلم آشتی محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی

در واقع این بازیگر به جای اینکه بخواهد هزینه ای برای خرید فالوئر و یا تبلیغات داشته باشد با یک بازی حساب شده توانستند هم مورد توجه رسانه ها قرار بگیرند و هم از این طریق فالوئرهای خود را افزایش دهند.

بدون شک آقا محسن افشانی شخصیت احساسی و مهربانی دارد و اینکه بخواهد مادر همسر خود را کتک بزن به هیچ عنوان قابل باور نبود.

جدیدا فیلمی از انها منتشر شده که گفته اند با هم آشتی کرده اند!

فیلم آشتی محسن افشانی و همسرش

محسن افشانی سال گذشته به دلیل استفاده از کلت در یکی از کلیپ هایش که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود دستگیر و روانه زندان شد

ابتدای انتشار دابسمش محسن افشانی با سلاح سرد و گرم، عده‌ای از قلابی بودن اسلحه کمری در دست این بازیگر نوشتند. عده‌ای هم، اما نظرشان این است که این اسلحه که او در مقابل دوربین آن را مسلح می‌کند و با آن خط و نشان می‌کشد، یک ماکاروف روسی است. سلاحی بسیار خوش‌دست که به خاطر وزن و کوچکی آن کاربرد زیادی دارد.

همچنین ببینید: فیلم اسلحه کشی محسن افشانی که باعث زندان رفتنش شد

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *