(فیلم) الناز حبیبی مدل تبلیغاتی هوآوی شد +عکس

(فیلم) الناز حبیبی مدل تبلیغاتی هواوی شد +عکس

(فیلم) الناز حبیبی مدل تبلیغاتی هوآوی شد +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

الناز حبیبی بازیگر خوش سیمای سینما و تلویزیون ایران به عنوان مدل تبلیغاتی شرکت هوآوی در ایران انتخاب شده است و در کلیپ های تبلیغاتی این شرکت حضور پیدا کرده است.

(فیلم) الناز حبیبی مدل تبلیغاتی هوآوی شد

باید از این به بعد عکس های الناز حبیبی را در بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت هوآوی ببینیم.

شرکت هوآوی که این روزها ار کشورمان جولان میدهد و توانسته که نبض بازار ایران را در دست بگیرد حالا به دنبال تبلیغات گسترده تری است تا بتواند که از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد هرچند که با توجه به تحریم های امریکا رقیبی برای او نمانده است و حسابی توانسته در ایران فروش داشته باشد.

(فیلم) الناز حبیبی مدل تبلیغاتی هوآوی شد +عکس

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در همدان، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته تدوین و کارگردانی است شش خواهر و برادر هستند و او فرزند ته‌ تغاری خانواده اش که همگی در سوئد هستند می باشد

او میگوید ما شش خواهر و برادر هستیم و من فرزند ته‌تغاری مادرم بودم و ایشان خیلی مرا دوست داشتند و برایم آرزوهای بزرگی داشتند. مادرم دوست داشت من به محض اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت ایشان آنقدر برای من سنگین بود که چهار سال نه درس خواندم، نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. ولی بعد از این دوره غم و افسردگی، به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم.

همچنین ببینید: عکس های خفن الناز حبیبی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *