فیلم انتقاد اخبار بیست و سی به احسان علیخانی برای کلمات انگلیسی

فیلم انتقاد اخبار بیست و سی به احسان علیخانی برای کلمات انگلیسی

انتقاد اخبار بیست و سی 20:30 به احسان علیخانی برای استفاده از کلمات انگلیسی را در این صفحه ببینید.

فیلم انتقاد اخبار بیست و سی به احسان علیخانی برای کلمات انگلیسی

انتقاد اخبار بیست و سی به احسان علیخانی

احسان علیخانی در یکی از قسمت های عصر جدید برای داوران خود کتاب فرهنگ لغت فارسی هدیه داد و به آنها گفت حتما این کتاب را بخوانید تا دیگر از کلمات انگلیسی استفاده نکنید و کلمات معادل فارسی آنها را یاد بگیرید و در برنامه به کار ببرید

شب گذشته اخبار بیست و سی با حمله به احسان علیخانی قسمت هایی از صحبت های این مجری را در عصر جدید پخش کرد که از کلمات انگلیسی به صورت فراوان استفاده کرده بود و به این مجری کنایه زد که بهتر از خودش هم این کتاب را بخواند.

لازم به ذکر است که احسان علیخانی با برنامه عصر جدید در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی را به دست آورد و مخاطبان این برنامه را افزایش دهد برنامه استعدادیابی عصر جدید که تلاش دارد به کشف استعدادهای جوانان و نوجوانان بپردازد با داوران جدید خود موفق شده گام مهمی را در صدا و سیما بردارد و علاقه‌مندان زیادی را به دست آورد .

احسان علیخانی این روزها علاوه بر  عصر جدید در حال تولید برنامه جوکر میباشد که در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ است. وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع لیسانس است. وی فعالیت های هنری خود را با دستیاری آغاز کرد و اکنون به عنوان کارگردان، تهیه کننده، مجری، برنلمه ساز در حال فعالیت می باشد. بیوگرافی احسان علیخانی وی دو خواهر و یک برادر دارد که از بزرگتر هستند. مادرش پرستار بازنشسته است. وی فعالیت های هنری خود را با شرکت در کلاس های باشگاه مهرورزان آغاز نمود. وی ساخت تیزر و فیلمسازی را با پیوستن به گروه صحنه و دستیار کارگردانی آغاز کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *