فیلم انگلیسی حرف زدن پیرمردی که قاطر اجاره میدهد در دماوند

فیلم انگلیسی حرف زدن پیرمردی که قاطر اجاره میدهد در دماوند

فیلم انگلیسی حرف زدن پیرمردی که قاطر اجاره میدهد در دماوند

فیلم انگلیسی صحبت کردن پیرمردی که الاغ و قاطر اجاره میدهد در دماوند مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است..

پیرمردی بی سوادی که در دامنه رشته کوه های دماوند به اجاره قاطر برای ایاب و ذهاب میپردازد به دلیل اینکه مراجعه کننده ها توریست هستند به زبان انگلیسی مسلط شده است و با توریست ها به زبان انگلیسی صحبت میکند که همین امر مورد توجه قرار گرفته است.

انگلیسی صحبت کردن پیرمرد

دماوند دارای طبیعت بسیار بکری در تهران بوده که هر روز تورست ها و گردشگران زیادی به آنجا مراجعه میکنند که به دلیل طولانی بودن و سختی راه برخی از انها سعی میکنند که از قاطر برای حمل وسایل خود استفاده کنند.

مسعود بایه ۵۹ سال دارد و حدود ۳۷ سال است که به عنوان یک راهنمای گردشگری در مسیر فتح قله دماوند از جبهه جنوبی فعالیت می کند. او همان شغل پدرش یعنی اجاره قاطر در مسیر دماوند را ادامه می دهد، فقط کمی آن را توسعه داده، مدرن‌ تر کرده و با استفاده از قابلیت های اینترنت و هوش ذاتی خود، ارتباطاتش را با گردشگران خارجی افزایش داده است.

پدر مسعود نیز حدود ۵۰ سال در مسیر فتح کوه دماوند از جبهه جنوبی قاطر اجاره می داد و او از همان کودکی پا به پای پدرش به مسیر دماوند می آمد تا هم کار را از پدرش یاد بگیرد و هم بتواند با گردشگران خارجی که هر از گاهی با کمک پدرش به قله دماوند صعود می کردند، آشنا شود و بتواند زبان انگلیسی و آداب معاشرت با خارجی ها را از آن ها یاد بگیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *