فیلم توهین بیوک میرزایی به اژه ای رئیس قوه قضایی (با اصطلاح قالتاق)

فیلم توهین بیوک میرزایی به محسنی اژه ای رئیس قوه قضایی (با اصطلاح قالتاق)

تاریخ انتشار 25 مهر 1400 – Study time 3 minutes

فیلم توهین بیوک میرزایی به اژه ای رئیس قوه قضایی و نمایندگان مجلس را به همراه جزییات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم توهین بیوک میرزایی به اژه ای رئیس قوه قضایی (با اصطلاح قالتاق)

فیلم توهین بیوک میرزایی به اژه ای رئیس قوه قضایی

بیوک میرزایی بازیگر توانمند و با سابقه کشورمان شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه سوم سیما پخش میشد به همرا مهران رجبی مهمان شدند که در بخش هایی از این برنامه به رئیس قوه قضاییه و نمایندگان مجلس توهین کرد و حسابی در رسانه های کشور وایرال شد.

او در این برنامه زمانی که مجری تصویر آقای اژه ای را روی نمایشگر نشان داد و گفت ایشان کیست آقای بیوک میرزایی گفت “قالتاق”.

این گفته آقای میرزایی به شدت مورد توحه قرار گرفته و بسیاری از رسانه های معاند ان را بازنشر کردند به خصوص مسیح علینژاد از این گفته آقای میرزایی به شدت استقبال کرد.

در نهایت او در یک برنامه دیگر به صورت تلفنی بر روی آنتن آمد و گفت که از گفتن این اصطلاح منظوری نداشته و از آقای اژه ای عذرخواهی کرد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بیوک میرزایی بازیگر و همسرش + عکس و فوت همسرش
بیوگرافی بیوک میرزایی و خانواده اش

گفتنیست که آقای بیوک میرزایی چند ماه پیش همسرش را از دست داد او در یک برنامه تلویزیونی از بیماری و درگذشت همسرش گفت و گریه کرد او صاحب دو فرزند بوده که یک دختر و یک پسر است.

فیلم گریه بیوک میرزایی برای همسرش

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *