فیلم جان باختن در ازدحام جمعیت تشییع سردار سلیمانی

فیلم کشته و جانباختگان تشییع سردار سلیمانی در کرمان

فیلم جان باختگان ازدحام جمعیت تشییع سردار سلیمانی را ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امروز سه شنبه 17 دی ماه 1398 اتفاقی وحشتناک در مراسم تشییع سردار سلیمانی در شهر کرمان رخ داد و به دلیل ازدحام و تراکم جمعیت در مراسم تشییع تعدادی از تشییع کنندگان به دلیل تنگی نفس و یا افتادن زیر دست و پا جان خود را از دست دادند.

فیلم جان باختگان تشییع سردار سلیمانی

دانلود فیلم

در این اتفاق دلخراش برخی از هموطنان کرمانی عاشق سردار برای رساندن خود به تابوت ایشان فشار زیادی را به یکدیگر وارد کرده و در نهایت ازدحام جمعیت باعث شد تعادل برخی از افراد به هم بخورد و باعث حادثه شود.

در این اتفاق تلخ برخی از هموطنانمان جان باختند و برخی دیگر مصدوم شدند.

در خبرهای اولیه که در شبکه های اجتماعی منشر شده است تعداد جان باختگان 56 نفر و تعداد مصدومان بیش 213 نفر گزارش شده است.

56 نفر در حادثه مراسم خاکسپاری سردار سلیمانی در کرمان جان باختند ۳۵ مرد و ۲۱نفر زن هستند.

فیلم کشته و جانباختگان تشییع سردار سلیمانی در کرمان

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پیرحسین کولیوند ظهر امروز در گفتگو با شبکه خبر از جان‌باختن تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان به‌دلیل ازدحام جمعیت خبر داد و گفت: متأسفانه براثر ازدحام و تراکم جمعیت تشییع‌کننده در کرمان، تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند که به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: درحال حاضر تکنسین‌های اورژانس در محل حاضر هستند و به‌دنبال مشخص شدن دلیل این حادثه هستیم و آمار دقیق جان‌باختگان و مصدومان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اورژانس کشور گفت: مردم اخبار مربوط به این حادثه را فقط از مراجع رسمی کشور دنبال کنند.

از طرفی برخی رسانه‌ها از کشته شدن ۳۵ نفر و مصدومیت ۴۸ نفر دیگر خبر دادند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی صبح امروز در زادگاهش استان کرمان برگزار شد که نه تنها مردم کرمان بلکه هموطنان ساکن در استان‌های همجوار نیز برای شرکت در این مراسم به کرمان آمده بودند.

فیلم جان باختن تشییع کنندگان در ازدحام جمعیت تشییع سردار سلیمانی

لغو مراسم خاکسپاری پیکر شهید سردار سلیمانی

🔹مهدی صدفی، مسئول کمیته تشییع اعلام کرد: لغو مراسم خاکسپاری پیکر شهید سردار سلیمانی اعلام شده است

🔹ازدحام جمعیت در مراسم وداع به حدی است که تعدادی از عزاداران مصدوم شده و تعدادی نیز جان باخته‌اند که پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور با تایید مصدومیت و فوت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان گفت: متاسفانه برابر گزارش‌هایی دریافتی به دلیل ازدحام جمعیت، تعدادی از هموطنان در حین مراسم، مجروح شده و تعدادی دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

جان باختگان ازدحام جمعیت تشییع جنازه سردار سلیمانی کرمان

مهر/ رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده اند.

آمارهای تائید نشده حکایت از جان باختن ۳۵ نفر و ۴۸ مصدوم دارد.

به گزارش وبدا، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متأسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ‏هر اتفاقی که تو دنیای هستی رخ بده و به ایران مربوط باشه چه داخلی باشه چه خارجی، چه شر باشه چه خیر تهش یه عده ایرانی به صورت دست جمعی جون خودشون رو از دست میدن. عجیب مملکتی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *