فیلم درگیری شقایق دلشاد با گوینده رادیو برنامه زنده

(فیلم) شقایق دلشاد : مردم باید من را روی سرشان بگذارند

فیلم درگیری شقایق دلشاد با گوینده رادیو برنامه زنده شقایق دلشاد : مردم باید من را روی سرشان بگذارند به همراه درگیری لفطی قایق دلشاد با گوینده رادیو را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شقایق دلشاد بازیگر ایرانی که به دلیل فعالیت های گسترده در فضای مجازی همیشه جنجال ساز شده است این بار هم در گفتگو با رادیو جنجال افرین شده است البته شیطنت های مجری رادیو باعث عصبانیت خانم دلشاد شد و در نتیجه این خانم تلفن را قطع شد.

فیلم درگیری شقایق دلشاد با گوینده رادیو برنامه زنده

ماجرا از این قرار بود که مجری رادیو از این خانم هنرمند پرسید که شما در فضای مجازی به شهرت رسید اید و خانم دلشاد گفت خیر من بازیگر هستم و در سریال های زیادی بازی کرده ام که نمونه آن خط ویژه است و از تلویزیون پخش شده است.

شقایق دلشاد : مردم باید من را روی سرشان بگذارند

مجری مجددا به او گفت که تو در اینستاگرامت نوشته ای که مدلینگ بین المللی هستی و خانم دلشاد پاسخ داد بله من به دلیل استایلم که مورد تایید بسیاری شرکت های تبیلغاتی است وارد این عرصه شده ام و با پوشش اسلامی به کار مدلینگ هم میپردازم و از اینکه در چارچوب کشورم این کار را میکنم و به حقوق مردم و کشورم پایبند هستم مردم ایران باید من را روی سرشان بگذارند.

در پایان مجری رادیو گفت که قبول دارید شما توهم خودبزرگ بینی دارید؟ که در نهای خانم دلشاد ناراحت شد و گوشی را قط کرد.

فیلم درگیری شقایق دلشاد با گوینده رادیو تهران برنامه زنده

لام به ذکر است که خانم شقایق دلشاد بازیگر و مدل ایرانی در ۲۰ خرداد ۱۳۶۷ در تهران به دنیا آمده است.

او بازیگری را از تئاتر شروع کرده و اولین نقش جدی خود را در سریال کیمیا در نقش زندانی داشته و سپس در فیلم دختر افغان نقش اول فیلم بوده که نقش یک دختر مظلوم افغانی را بازی میکرد.
با حضور در سریال شهرزاد در نقش شاهپسند پرستار شیرین به شهرت رسید و گریم خاص روی چهره اش در این سریال بسیار جالب بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. پنج ستاره

    لطفا دهنتُ ببند، حیف مردم که بخوان تو رو سرشون بذارن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *