فیلم رقص حمید لولایی در بوتیمار که سانسور شد (اپارات)

فیلم رقص حمید لولایی در بوتیمار که سانسور شد (اپارات)

رقص حمید لولایی در بوتیمار که سانسور شد را ببینید

سریال بوتیمار که این شبها از شبکه سوم سیما پخش میشود توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد این سریال طنز با داستان جذاب و کمدی بسیار موفق عمل کرده است

فیلم رقص حمید لولایی در بوتیمار که سانسور شد (اپارات)

کارگردان و تهیه کننده این سریال از زمان پخش تا کنون اعتراضات و انتقادات زیادی به صداوسیما داشته اند و معتقدند که صداوسیما سکانس های زیادی را از این سریال حذف و سانسور کرده که کیفیت این سریال پایین امده است.

یکی از سکانس هایی که صداوسیما حذف کرده رقص حمید لولایی بوده که با واکنش کارگردان این سریال همراه بوده است.

فیلم رقص حمید لولایی در بوتیمار که سانسور شد

گفتنیست که حمید لولایی از هنرمندانی است که رقصیدن هم خیلی خوب بلد است و چند سال پیش در یک مراسم عروسی رقصیده بود و کلیپ ان در فضای مجازی دست به دست شد.

فیلم رقص حمید لولایی در عروسی را میتوانید در زیر ببینید

رقص حمید لولایی در عروسی

سریال بوتیمار به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی مهران مهام و سریال نوروزی محصول سال 1400 است.

نام قبلی این سریال ویلا بود که به بوتیمار تغییر نام داد و بازیگران سرشناس دنیای کمدی در آن حضور دارند و مجموعه ای شاد و سرگرم کننده است که با نگاهی به رویدادهای اجتماعی و اقتصادی کشور تولید شده است.

سریال بوتیمار روایتگر داستانی شاد از یک خانواده است که مسائل اجتماعی و اقتصادی روز هم در آن به تصویر کشیده میشود.

در این سریال که قرار است از شبکه سوم سیما روی آنتن برود، بازیگران با تجربه در زمینه سریال های طنز به ایفای نقش پرداخته اند. برخی از بازیگران این سریال که حضورشان قطعی شده است عبارتند از:

سارا مقربی ، حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، علی صبوری، سپند امیر سلیمانی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، حسین توهمی، سامی غریبی ساناز سماواتی، ملیحه بقایی ، دانیال جعفری و بازیگر خردسالی به نام سامی غریبی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *