فیلم کامل رقص مهدی طارمی در عروسیش و لحظه آبرو ریزی طارمی

فیلم کامل رقص و رقصیدن مهدی طارمی در عروسیش و لحظه آبرو ریزی طارمی

فیلم کامل رقص مهدی طارمی در عروسیش و لحظه آبرو ریزی طارمی

فیلم کامل رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش و لحظه آبرو ریزی طارمی به مناسب جشن ازدواج و عروسی اش را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل رقص مهدی طارمی در مراسم عروسیش

مهدی طارمی که گفته میشود با یک دختر تاجر ازدواج کرده است روز گذشته مراسم عروسی خود را برگزار کرد و بازتاب زیادی به همراه داشته است.

بسیاری از هواداران او با رفتن به پیج اینستاگرامش پیام های تبریک برای ایشان ارسال کردند.

طارمی اهل بوشهر بوده و مراسم عروسی خود را در این شهر برگزار کرده است البته گفته میشود یک مراسم عروسی دیگر قرار است که در لندن برگزار کند.

طارمی گفته بود که در آستانه جام جهانی 2022 تصمیم دارد ازدواج کند تا با تمرکز بیشتری بتواند در مسیر فوتبالش گام بردارد و برای همین منظور ازدواج کرده است.

این فوتبالیست در حال حاضر در دوران اوج آمادگی خود به سر میبرد و در لیگ پرتقال موفق شده به مقام آقای گلی دست یابد.

✅ همچنین ببینید ماجرای کامل ازدواج مهدی طارمی با دختر تاجر در انگلیس

بسیاری از کارشناسان فوتبال او را به عنوان پدیده جدید فوتبال جهان میشناسند به نامش در بین بهترین های فوتبال اروپا قرار گرفته است.

طارمی مدتی با سحر قریشی بازیگر سرشناس وارد رابطه بود که رابطه آنها سر وصدای زیادی را به راه انداخت.

این روزها حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح می‌شود. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌اند که خلاف واقعیت است.

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل مراسم عقد مهدی طارمی

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

بی‌اخلاقی برخی رسانه‌های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌باشد.

به گفته علیشاه طارمی، مهدی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌باشد.

بیوگرافی

مهدی طارمی یکی از بازیکن های معروف ایرانی که در پست مهاجم فوتبال است او تا دیپلم درس خوانده است و از شیش سالگی در کنار پدرش فعالیت فوتبالی خود را آغاز کرده است. سپس به پرسپولیس رفته و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد او با ۱۸۷ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن ، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد.

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ۲۷ تیرماه ۱۳۷۱ در محله‌ای بنام شغاب در شهر بوشهر به دنیا آمد. مهدی طارمی کوچیک ترین فرزند خانواده است او یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش به نام محمد دارد که بازیکن فوتبال و درحال حاضر عضو تیم ایرانجوان بوشهر است. خواهر و برادر طارمی هر دو طرفدار تیم استقلال هستند.

نزدیک به دو الی سه سال پیش بازار شایعات در مورد مهدی طارمی و سحر قریشی داغ شد و در همین موقع بود که عکسهایی از آنها در فضای مجازی به صورت نامناسب پخش شد و جنجال زیادی به پا کرد.

در این میان بسیاری شایع کردند که انها در حال ازدواج با هم هستند و عده ای نیز این ارتباط را فراتر از دوستی ساده دانستند و تهمت هایی به این افراد سرشناش زدند. جدایی بعد از مدت کوتاهی مدت زیادی از این حواشی نگذشته بود که این ارتباط به کلی قطع شد، اما هیچ فردی از چرایی این جدایی خبر نداشت. دوباره شایعات بر سر زبانها افتاد و حتی تهمت‌هایی به سحر قریشی با عنوان کلاهبرداری او از مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد و هر سایت و صفحه مجازی داستان سرایی خاص خودش را درباره این ارتباط و پایانش به خورد مخاطبان میداد. سحر قریشی و مهدی طارمی درباره این موضوع هیچ شفاف سازی تا مدتها نکردند و جواب خاص و روشنی به هوادارانشان ندادند.

کلاهبرداری 50 هزار دلاری سحر قریشی

چهل، پنجاه سال بعد از آن سیلی آبداری که ستاره پرسپولیس نوش جان کرد تا دیگر هوس نکند با ستاره ای عکس بازی راه بیندازد؛ جماعت فوتبالی و سینمایی چنان جیک و پوک های آشکار و نهان و چنان ارتباطاتی دارند که نگو و نپرس! فوتبالیست های امروز در کنار رقابت فوتبالی یک رقابت آشکار نیز با یکدیگر دارند و آن هم دوستی با هنرپیشه های معروف است! آن ها می دانند که حاصل ضرب شهرت و پول خودشان و طرف می تواند شهرت و پول شان را نه دو برابر که چند برابر کند. در عین حال به همبازی و دوستان خود پز بدهند که با هنرپیشه معروف تری در ارتباط هستند! چنین می شود که همه جا پر می شود از سینمایی ها و فوتبالیست هایی که در کنار هم جنجال می سازند و عکس و فیلم بار می گذارند که در آینده ای نزدیک ممکن است ازدواج کنند و در آخر هم اگر کارشان به فرجام نرسید؛ راه حاشا باز است! داستان بازیگران و فوتبالیست ها در سال های اخیر کم جنجال نداشته است. مثلاً چه کسی می توانست فرجام رابطه هافبک ملی پوش و بازیگر جوان را حدس بزند که چنین نامطلوب به پایان خواهد رسید؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

8 نظر

  1. آخه این ان و گه ها آدمنن راجبشون خبر میذارید

  2. رضا کاشفی( جاوید)

    سلام. کمی بیندیشید… وقتی من یک پیشکسوت فرهنگی با اینهمه گرانی و تورم هفت میلیون در ماه حقوق میگیرم… چرا باید عروسی یک بازیکن هفت میلیاردی در سال را ببیند و عصبانی نشود. کشی گیران و پهلوانان چون پسر خودم برای کارگری به تهران میروند. شعرا و خوانندگان هم برای رشد و شکوفایی امکانات و بودجه ای ندارند. آقای طارمی چه اهمیتی دارد که سالی دهها میلیارد تومان!؟ به خاطر فوتبالی که هیچ جایگاه جهانی در آن نداریم چه اهمیتی دارد… لطفاً اخبار ثروتمندان را نشر ندهید

  3. چقدر خوب که با سحر قریشی ازدواج نکرد. سریع خودشو جمع کرد.

  4. برعکس تمرکز و قواش رو برای جام جهانی از دست میده خواهید دید

  5. شت شما ب این میگید رقص؟

  6. اول اینکه این عروسیه مهدی عبدیه و اصلا ربطی به طارمی نداره
    یکمم عقل و شعور داشته باشید بد نیست
    دوم اینکه، اصلا ما میگیم مهدی طارمیه،خب ،چه آبرو ریزی؟
    چون خارج از کشور بازی میکنه باید خفه خون بگیره و هیچ کاری نکنه.

    واقعا تاسف میخورم با افرادی مثل شما تو یه کشورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *