مهدی طارمی در تیرماه 1401 ازدواج کرد
مهدی طارمی فوتبالیست متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر میباشد و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است.

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادرش +عکس ازدواج و خانواده

بیوگرافی مهدی طارمی و الان کجاست

مهدی طارمی فوتبالیست متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر میباشد و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است مدرک تحصیلی او زیر دیپلم بوده و با قد 185 سانتیمتر در پست مهاجم بازی میکند و در حال حاضر عضو تیم پورتو پرتغال است او مدتی با سحر قریشی بازیگر سینما نامزد بوده است مهدی طارمی در تیرماه 1401 با یک خانم اهل بوشهر ازدواج کرد.

مهدی طارمی یک خواهر و یک برادر به نام محمد دارد  که برادرش در لیگ دست اول ایران بازی میکند.

مهدی طارمی در 18 اسفند 1402  به عنوان چهره ماندگار بوشهر معرفی شد.

گل قیچی برگردان مهدی طارمی به چلسی در لیگ جام باشگاه های اروپا مهمترین گل او میباشد که در زیر مشاهده میکنید:

 

  • نام اصلی : مهدی طارمی
  • سن و تاریخ متولد : 27 تیر 1371 بوشهر
  • شغل و حرفه : فوتبالیست و صاحب رستوران
  • پست : مهاجم
  • مدرک تحصیلی : زیر دیپلم
  • سالهای فعالیت : 1389 تاکنون
  • قد مهدی طارمی : 185 سانتیمتر
  • والدین : علیرضا طارمی(علیشاه)
  • همسر : ازدواج در سال 1401

مهدی طارمی کیست

فوتبالیست ایرانی در 27 تیر 1371 در بوشهر به دنیا آمده و ملی پوش فوتبال ایران است.
تحصیلات دانشگاهی ندارد و بعد از به طور جدی وارد رشته فوتبال شده و فعالیتهای رسمی خود را آغاز کرده است پدرش از فوتبالیست های حرفه ای قدیم بوده و یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

مهدی طارمی بازیکن بوشهری کمتر کسی باور میکرد که اینقدر سریع پیشرفت کند که در جمع بهترین های اروپا قرار بگیرد او نشان داد که دارای استعداد زیادی است که در ایران به خوبی شرایط برایش فراهم نبود و با حضور در پرتقال توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین های جهان نشان دهد.

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادر و خواهرش و قد +عکس

سوابق تیمی و باشگاهی

فوتبال را از زمین های خاکی در محله شروع کرده و از کودکی زیر نظر پدرش که از فوتبالیست های قدیمی و بازیکنان فوتبال با سابقه شهر شان بود آموخته است
اولین تیمی که به طور حرفه ای به آن پیوست تیم جوانان برق بوشهر بوده و سپس در تیم های ورزشی برق بوشهر و حیات بوشهر به عضویت درآمد.سردار آزمون

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادر و خواهرش و قد +عکس

عکس شخصی مهدی طارمی

در رده بزرگسال در تیم های ایرنجوان بوشهر و شاهین توپ زد و درخشش خوبی را با گلزنی در میادین فوتبال به نمایش گذاشت.

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادر و خواهرش و قد +عکس

مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس

از سال ۹۳ با معرفی علی دایی رسما به مدت دو سال به تیم پرسپولیس پیوست و با زدن 55 گل در باشگاه قرمز پوشان به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه معرفی شد و دو بار عنوان آقای گل را به خود اختصاص داده است.

پدر و مادر مهدی طارمی فوتبالیست
پدر و مادر مهدی طارمی فوتبالیست

بعد از گلزنی ها و بازی خوب و درخشش در پرسپولیس توجه کارلوس کی‌روش را به خود جلب کرده و از سال ۹۴ به تیم ملی پیوست و به عنوان مهاجم در تیم ملی ایران به میدان رفت.بیوگرافی مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست + عکس اینستاگرام مهدی طارمی و سوابق

از دیگر باشگاه هایی که تاکنون در آن عضو بوده می توان به برق بوشهر، حیات بوشهر ،برق بوشهر
شاهین بوشهر، پرسپولیس تهران، الغرافه، تیم ملی، جوانان ایران، امید ایران، ریزه اسپور ترکیه

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست + عکس اینستاگرام مهدی طارمی و سوابق

محرومیت و باشگاه ریزه اسپور

حواشی زیادی را در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی داشته پیوستن ناگهانی به ریزه اسپور ترکیه جنجال‌های زیادی را برای این باشگاه و خودش ایجاد کرد .

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست + عکس اینستاگرام مهدی طارمی و سوابق
بیوگرافی مهدی طارمی ،وی به مدت کوتاهی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به توافق رسید، اما بعد از چند ماه پشیمان شده دوباره به پرسپولیس برگشت.

وی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، چهار ماه محروم شد و باشگاه پرسپولیس نیز جریمه شده و مبلغی به ریزه اسمور پرداخته و از نقل و انتقالات محروم شد.

تیم فعلی او الغرافه قطر است و از سال ۹۶ با این تیم عربی همراه شده است.

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست + عکس اینستاگرام مهدی طارمی و سوابق

ازدواج و همسرش

مهدی طارمی در تیرماه 1401 ازدواج کرد

پدر آقای طارمی با اعلام خبر ازدواج پسر خود، افزود:
مراسم عقد رسمی مهدی با حاضر شدن افراد هر یک از خانواده داماد و عروس خانم در شهر بوشهر برپا شده است و هیچگونه خبری از مراسم آنچنانی و میلیاردی نبوده است و مراسم دیگری هم برپا نمی‌شود.

طی گزارشی، این ایام حواشی بسیاری درباره ازدواج مهدی طارمی و همسر وی بیان می شود.

این چهره بازیکن فوتبال در لیگ برتر پرتغال که با درخشش بسیار در این فصل میان تیم های اروپایی خواهان بسیاری یافته است، ولی بعضی از رسانه ها با اهداف حاشیه سازی برای این چهره مسئله هایی را به ایشان نسبت دادند که بی پایه و اساس می‌باشد.

پدر آقای طارمی در مصاحبه با خبرنگاری در بوشهر با رد نمودن این شایعه‌ها بیان نمود:
مراسم عقد رسمی پسرم با حاضر شدن هر یک از اعضای خانواده‌ی داماد و عروس در بوشهر برپا شده است وهیچ گونه خبری از مراسم آنچنانی و میلیاردی نمی باشد و مراسم دیگری هم برپا نمی شود.

او با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به شهر بوشهر و حاضر شدن آقای طارمی در این شهر درباره حاضر شدن این چهره مشهور صدا و سیما در مراسم آقای طارمی انتشار شد که پدرش این امر را خلاف واقعیت خواند.

بی اخلاقی بعضی رسانه های زرد تا حدودی جلو رفته است، که با عکسهای ساختگی ادعای منتشر نمودن تصاویر مراسم عقد رسمی آقای طارمی می‌شوند.
ولی به بیانات پدر وی هیچ گونه عکاسی در آن مراسم حاضر نبوده است و تمامی عکس ها جعلی است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی شهریار مغانلو فوتبالیست اهل کجاست و همسرش

بیوگرافی مهدی قائدی فوتبالیست و همسرش ستاره معصومی

بیوگرافی کریم انصاری ‌فرد و همسر یونانی اش و دخترش +آشنایی و عکس

به بیان آقای مهدی طارمی تنها مجلس خانوادگی برپا شده است و هیچ گونه مراسم دیگری نبوده و شایعه هایی از قبیل عروسی میلیاردی در تهران، پرتقال و بوشهر با اهداف جذب دنبال کننده ها و بازدید کننده ها در حال منتشر شدن است.

کشورمان سحر قریشی به وجود آمد و فیلم لو رفته از خرید آن ها در مرکز خرید نشان از رابطه دوستی و عاشقانه آنها می داد.

ازدواج و خبرهای ازدواج با سحر قریشی تا مدتها سوژ خبری بود.

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست + عکس اینستاگرام مهدی طارمی و سوابق
هنوز هیچ کدام از این دو چهره های مشهور ازدواج و رسمیت روابط خود را تایید و یا تکذیب نکردند.

در جام ملت های آسیا 2019 ایران تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما از رفتن به مرحله بعد بازماند و کیروش نیز بعد از شکست از تایم ملی ایران خداحافظی کرد.

رابطه با سحر قریشی

سحر قریشی که عکس‌هایش با مهدی طارمی لو رفت و برایش حاشیه‌های فراوانی درست شد، در شبکه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشت که می‌تواند از ماجرای لو رفتن عکس‌ها رمزگشایی کند.

مهدی طارمی سحر قریشی

این بازیگر نوشت: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم… مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی…

درباره این بازیگر گفته می‌شود او با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در ارتباط بوده و مدت کوتاهی هم دوست صمیمی سحر قریشی بود، به حدی که حتی به اپل‌آی‌دی او دسترسی داشته است!

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادر و خواهرش و قد +عکس

طارمی درباره این گل و شادی پس از آن می گوید:

توپ را برداشتم گفتم مادر دعایم کن شرمنده نشوم. حتی یکی از بچه ها که یادم نیست کدام بود به من گفت دیوونه بازی درنیاری چیپ بزنی. گفتم اتفاقاً می خواهم چیپ بزنم. نقشه چیپ را از چند روز قبل کشیده بودم.دو شب قبل از بازی یکی از دوستانم منزل ما بود. داشتیم با هم نقشه می کشیدیم چه کار کنیم لطف عربستانی ها را تلافی کنیم! (خنده) گفتم یا باید با قیچی برگردان گل بزنم یا اگر پنالتی شد چیپ بزنم. آنهایی که باید بدانند منظورم چه بود، می دانند. یادمان نرود من هم یک ایرانی هستم. کسی حق ندارد به هموطن من توهین و جسارت کند.

بیوگرافی مهدی طارمی و پدرش عکس

جایزه  مهدی طارمی برترین مهاجم لیگ ایران

طارمی 26 اردیبهشت 1394 برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد.طارمی در جشن برترین های لیگ برتر چهاردهم (93–94) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود.

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادر و خواهرش و قد +عکس

در نهایت مهدی طارمی از سرمربی تیم ملی ایران عذرخواهی کرد و آنها اشتی کردند.

روزه گرفتن مهدی طارمی

مهدی طارمی که در تیم پورتو پرتغال بازی میکند در ماه مبارک رمضان اقدام به روزه گرفتن کرد که مورد حمایت سرمربی این تیم قرار گرفت.

سرخیو کونسیسائو در نشست خبری این مسابقه در خصوص روزه گرفتن طارمی و دیگر مسلمان پورتو صحبت و از روزه داری آنها حمایت کرد.

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش

سرمربی پورتو گفت: من خودم یک کاتولیک هستم و روزه می‌گیرم. دیروز 20 کیلومتر را ناشتا و بدون اینکه غذایی بخورم، دویدم. درست است. ارزش‌هایی وجود دارد که انسان را رشد می‌دهد. موقعیت‌هایی که فراتر از کمبود لحظه‌ای غذا است. این لحظات ما را در بازی قوی‌تر می‌کند.

قهرمانی مهدی طارمی با پورتو

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با پشت سر گذاشتن یک فصل موفقیت آمیز در این تیم توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را به دست بیاورد. طارمی در این فصل ۲۰ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل داد تا تاثیرگذارترین بازیکن لیگ پرتغال لقب بگیرد.

قهرمانی مهدی طارمی با پورتو عکس با جام قهرمانی

رکورد در تیم ملی فوتبال ایران

طارمی که چهارمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران محسوب می‌شود، از فرصت ایجاد شده برای درخشش مقابل تیم‌های کم‌نام‌ونشان قاره آسیا و البته حریفان کمتر شناخته شده در فوتبال جهان، نهایت استفاده را برد و خود را در قامت یکی از گلزن‌ترین مهاجمان ملی معرفی کرد.

مهدی طارمی که در جام جهانی ۲۰۲۲ توانست به اولین بازیکن ۲ گله تاریخ فوتبال ملی ایران تبدیل شود و ۲ بار دروازه انگلیس را فرو ریخت، در اولین مسابقه ملی در سال ۲۰۲۳ برابر روسیه موفق به گلزنی شد و بعد از ناکامی در باز کردن دروازه کنیا، او توانست در ۲ بازی پیاپی برابر افغانستان و قرقیزستان هت‌تریک کند. ستاره ایرانی در فینال جام کافا در نقش سازنده گل درخشید و ناکام در گلزنی بود و دروازه بلغارستان را هم در فیفادی سپتامبر نتوانست باز کند، اما دبل گلزنی او برابر آنگولا و سپس درخشش برابر اردن و گلزنی برابر این تیم باعث شد تا شمار گل‌های ملی مهدی طارمی در سال ۲۰۲۳، ۲ رقمی شود.

امیر تتلو و مهدی طارمی

عنوان چهره ماندگار بوشهر

 رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: مهدی طارمی به عنوان چهره ماندگار بوشهر معرفی شده است و از خانواده وی برای شرکت در اختتامیه این رویداد دعوت شد. طارمی یک شخصیت بین المللی است و به بوشهری بودنشان افتخار می‌کند که برای همه مردم استان و شهر بوشهر جای بسی افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین احمد پور صبح جمعه در دیدار با خانواده مهدی طارمی اظهار داشت: در شانزدهمین نکوداشت هفته بوشهر مهدی طارمی به عنوان چهره ماندگار روز بوشهر معرفی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: برنامه‌های روز بوشهر از یک هفته قبل از این روز شروع شده و ۱۸ اسفندماه همزمان با روز بوشهر اختتامیه برنامه‌ها برگزار می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *