بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی
بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران متولد 19 شهریور 1373 در اشتهارد کرج است.

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش از بسیج تا تیم ملی +عکس

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و بازیکن پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران متولد 19 شهریور 1373 در اشتهارد کرج است در پست وینگر و هافبک کناری بازی میکند و سابقه بازی در تیم های سایپا ، پرسپولیس و الغرافه قطر را دارد و از سال 1394 در تیم ملی ایران بازی میکند.

در روز ۲۸ مهر ۱۳۹۸ و در بازی پرسپولیس مقابل پیکان پس از گل‌ زدن لباس خود را دراورد که در زیر آن نوشته بود تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری است.

  • نام اصلی : مهدی ترابی
  • حرفه : فوتبالیست
  • سن : 29 سال
  • تاریخ تولد : 19 شهریور 1373
  • محل تولد : اشتهارد ، ایران
  • قد : 183 سانتیمتر
  • پُست : هافبک
  • شروع فوتبال : از سال 1391 جوانان سایپا
  • تعداد بازی ملی : 48
  •  گل های ملی : 7
  • همسر : متاهل

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی

مهدی ترابی کیست و اهل کجاست

مهدی ترابی فوتبالیست ایرانی در 19 شهریور 1373 در اشتهارد – کرج به دنیا آمده و دانشجو می باشد .
پدرش فرهنگی و فرمانده پایگاه بسیج امام سجاد بوده و مهدی نیز مانند پدرش از کودکی و نوجوانی در پایگاه بسیج فعالیت می کرد.

بیوگرافی و عکس کودکی و دوران بچگی مهدی ترابی فوتبالیست از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی

عکس های اینستاگرام مهدی ترابی

ترابی با فوتسال وارد فوتبال شد و بطور رسمی فعالیت ورزشی خود را شروع کرده است .
اولین تیمی که به عضویت درآمد تیم فوتسال پایگاه بسیج امام سجاد (ع) بوده که بازی خوب و درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

سوابق

او در این فصل در سال ۹۴ به عنوان پدیده نوظهور معرفی شد .
پایگاه بسیج امام سجاد (ع) بود که از آن زمان بازی را با حضور در تیم پایگاه بسیج شروع کرد
سپس وارد تیم منتخب استان البرز شده و با این تیم به قهرمانی در مسابقات کشوری که در استان لرستان برگزار شده بود رسیده و عنوان آقای گلی را در هفده سالگی رسید.
ترابی در سال ۹۰ به تیم ملی فوتسال جوانان پیوست.

 

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

عکس ورزشی مهدی ترابی

همزمان در تست باشگاه سایپا قبول شده و به عضویت این تیم درآمده و وارد مسابقات لیگ برتر شد .

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

بازی در تیم ملی امید

این بازیکن سابقه حضور در تیم ملی امید را داشته و بعد از تدسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد .
وی اولین بازی ملی خود را مقابل ازبکستان در سال ۹۴ در بازی دوستانه انجام داد .

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

طرفدار رئال مادرید و کریستیانو رونالدو می باشد .

همچنین ببینید:

بیوگرافی علیرضا بیرانوند دروازه بان و همسرش + عکس

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش و پدر و مادرش +عکس

ازدواج و همسر

مهدی ترابی متاهل است و مراسم عروسی اش خیلی ساده  و با استفاده از مداح برگزار شد او میگوید اوقات فراغتم همیشه با همسرم است.

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

مهدی ترابی در تیم ملی فوتبال

فوتبالیست کشورمان در سال 1394 توسط کی روش به تیم ملی فوتبال دعوت شده تا همراه این تیم در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد .

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری

رووزنامه کیهان نوشت: اقدام تماشایی ‌هافبک تهاجمی‌ پرسپولیس، بازی این تیم با پیکان را از منظری تازه متمایز کرد.

مهدی ‌ترابی پس از آنکه در دقیقه 19 این بازی، دروازه تیم رو‌به‌رو را باز کرد، شادی پس از گل خود را در حالیکه محمد انصاری نیز پشت‌سر همراهی‌اش می‌کرد، با رونمایی از جمله نقش بسته روی پیراهنش نشان داد. آن جمله کوتاه و گویا که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده بود، این بود: «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» عبارت کلیدی که مردم دستاوردها و برکات سرشار به کار بستن آن و خسارات کم‌توجهی به آن را در سال‌های پس از انقلاب به‌خاطر دارند.

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی

این حرکت زیبا، پرمعنا و خاطره‌انگیز سپهر فضای مجازی را درنوردید و واکنش‌های زیادی به دنبال داشت اما به لحاظ ماهیت روشنگرانه‌اش که معطوف به واقعیتی غیرقابل انکار و بارها آزموده شده بود، همان‌گونه که تحسین دوستداران و وفاداران انقلاب را در پی داشت، کینه‌ورزی و عصبانیت بدخواهان انقلاب و ملت را نیز برانگیخت.

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست و همسرش از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی

گلزن پرسپولیس درباره این واکنش‌ها البته می‌گوید؛ به هر حال طبیعی است که وقتی شما کاری انجام می‌دهید، عده‌ای مخالف و یا عده‌ای موافق باشند. من به این واکنش‌ها توجهی نمی‌کنم و تلاش کردم کاری که درست است را انجام دهم. به‌نظر من ما باید در همه شرایط کنار هم باشیم تا بتوانیم از مشکلاتی که برای ما ساخته شده بگذریم.
به معلوم‌الحال‌ها پاسخی نمی‌دهم.

ترابی که با خبرگزاری فارس صحبت می‌کرد، وقتی با این مطلب که در حین بازی حتی در فضای مجازی فحاشی زیادی علیه تو انجام شد، حتی خیلی از افرادی که در خارج از کشور حضور دارند هم واکنش تندی به این اقدام تو انجام دادند، مواجه می‌شود، خاطرنشان می‌کند: به هر حال من نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت خاصی انجام دهم، اما افراد معلوم‌الحال کاملاً مشخص هستند و نباید پاسخی به آنها داد. وقتی که این افراد معلوم‌الحال که در خارج از کشور هستند، بابت این کار من عصبانی و ناراحت شده‌اند، این مسئله به من نشان می‌دهد کار من درست بوده است. من هیچ کار سیاسی انجام ندادم،‌ بلکه به همه مردم این پیام را رساندم که اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید همه در کنار هم باشیم.

بیوگرافی مهدی ترابی و همسرش

اعتقادم بود

وی در عین حال، در واکنش به حمایت‌های اهالی فوتبال و فعالان رسانه‌ای نیز ابراز داشته است: دست همه کسانی که از من حمایت کردند، درد نکند. من به شعاری که روی پیراهنم نوشته بودم اعتقاد دارم و باز هم می‌گویم تنها راه عبور از بحران‌های فعلی این است که پشتیبان هم باشیم تا بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.
ادامه می‌دهم

همچنین ببینید

⚡️فیلم کامل جنجالی درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی

⚡️هشتگ #ترابی_تنها_نیست استقلالی ها برای مهدی ترابی کولاک کردند

ترابی از سوی دیگر در پاسخ به این سؤال که برای آینده آیا باز هم شاهد اقدام دیگری درخصوص شادی گل از سوی تو باشیم؟ با استقبال خاصی می‌گوید: قطعا، چراکه نه. مطمئنا فکر بیشتری برای این مسئله خواهم کرد و باز هم از کشور و نظام اسلامی کشورمان حمایت می‌کنم. البته برخی‌ها در این میان به دنبال این بودند که بگویند من از جایی خط گرفته‌ام، اما این فکری بود که خودم داشتم و کسی چنین درخواستی از من نداشت. من به دنبال چیزی نیستم و فقط می‌خواستم از مسئولان و مردم کشورم بخواهم پشتیبان هم باشیم تا این روزهای سخت سپری شود و از بحران خارج شویم.

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی

پیغام برای مسئولان

هافبک تهاجمی‌ پرسپولیس همچنین در گفت‌وگویی که با تسنیم داشته، به هدف اقدام تماشایی‌اش‌ اشاره‌ای پر معنا دارد؛ این یک پیغام برای مسئولان بود که امیدشان برای حل مشکلات به جاهای دیگر است. اعتقاد من این است که اگر پشت هم باشیم، قطعاً می‌توانیم مشکلات ایران را کمتر کنیم. مسئولان به خوبی می‌دانند که مشکلات مردم چیست.
دلسرد نمی‌شوم

ترابی تصریح می‌کند: این خوشحالی ایده خودم بود و مطمئن باشید که از جایی خط نگرفتم و کسی هم به من نگفته بود که چنین کاری را انجام دهم. قبل از اینکه چنین خوشحالی‌ای را بعد از گل زدن در نظر بگیرم، فکر همه چیز را کرده بودم و می‌دانستم که نظرها مثبت و منفی خواهد بود. طبیعتاًً خیلی‌ها در شبکه‌های مجازی واکنش نشان دادند، اما هجمه‌ها و مخالفت‌ها به هیچ عنوان دل‌سردم نمی‌کند. من به کاری که انجام دادم، اعتقاد داشتم.
هافبک تهاجمی ‌تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با موضوع خدمت سربازی‌اش و اینکه می‌گویند با این شادی گل به راحتی کارت معافیت خود را دریافت خواهد کرد! نیز گفته است: من دانشجو هستم. اگر می‌خواستم معافی بگیرم، کارهای دیگری انجام می‌دادم.

بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست از بسیج تا تیم ملی +عکس و حواشی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *