خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیرابراهیمی +دانلود تیزر

خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیر ابراهیمی که به جشنواره کن راه پیدا کرد و اسامی بازیگران فیلم عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیرابراهیمی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس

فیلم سینمایی عنکبوت مقدس با بازی زهرا امیر ابراهیمی به جشنواره کن راه پیدا کرد پپ این خبر مورد توجه بسیاری از علاقمندان سینما قرار گرفت در کنفرانس خبری اعلام اسامی فیلم های حاضر در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ نام فیلم سینمایی عنکبوت مقدس برده شد که در این فیلم زهرا امیر ابراهیمی بازی میکند.

خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیر ابراهیمی +دانلود تیزر
خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیر ابراهیمی

فیلم عنکبوت مقدس توسط علی عباسی یکی از کارگردان‌های سینما کارگردانی شده است به بخش مسابقه اصلی جشنواره کن راه پیدا نموده است آقای علی عباسی قبل از این فیلم مرز برنده را کارگردانی کرده بود.

داستان عنکبوت مقدس

داستان فیلم عنکبوت مقدس درباره قتل زنجیره‌ای بوده که در شهر مشهد رخ داده است کاراکتری به نام سعید که خانواده‌اش در مشهد زندگی می‌کند سعی دارد که زنان فاسد را در خیابانها به قتل برساند و به دنبال این ماموریت می‌رود که در ادامه اتفاقاتی برایش رخ می دهد

خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیر ابراهیمی +دانلود تیزر

نکته دیگر درباره جشنواره فیلم کن این است که فیلم سینمایی برادران لیلا نیز که توسط سعید روستایی کارگردانی شده است در این جشنواره حضور دارد و همچنین گلشیفته فراهانی در فیلم فرانسوی برادر و خواهر نیز در این جشنواره حاضر شده است حالا باید ببینیم که در آینده آیا جوایزی که به فیلم ها داده می شود یا خیر.

خلاصه داستان فیلم عنکبوت مقدس زهرا امیر ابراهیمی +دانلود تیزر

حمله کارگردانان «عنکبوت» و «عنکبوت مقدس» بالا گرفت

ابراهیم ایرج زاد درباره عنکبوت مقدس و ادعاهای مطرح شده توضیحاتی ارائه داد.

این کارگردان گفت: نمی‌خواهم بگویم که سوژه این فیلم اختصاص به من داشت یا کسی اجازه فیلم ساختن درباره این سوژه را نداشت. من فقط می خواهم بگویم که من در شرایط الزام آور داخل کشور برای فیلمسازی باید در نوبت انتظار قرار می گرفتم اما آقای عباسی از خارج از ایران آمده بود و می خواست خارج از نوبت و با پرداخت رشوه و دلار خرج کردن قانون را دور بزند و زودتر فیلمی از این سوژه بسازد و آن را ایران ببرد.

او افزود: اما آنچه در اروپا و محافل سینمای خارج از ایران روایت می شود خلاف این واقعیت است. او طوری دراین باره صحبت کرده که به نظر می رسد از ابتدا قصد ساخت این فیلم را در ایران داشته اما با موانع و مشکل تراشی به او مجوز ندادند و به همین دلیل مجبور شده آن را در کشور دیگری بسازد. این دروغ پردازی باعث ظلم به من و ساخت عنکبوت در ایران است.

کارگردان فیلم سینمایی عنکبوت در ادامه بیان کرد: نکته مهم برای من این مظلوم نمایی غیرواقعی است که با آن به دنبال گرفتن امتیاز است.

ایرج‌زاد کارگردان فیلم «عنکبوت» همچنین صبح امروز در یادداشتی اینستاگرامی، به نمایش فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

ایرج‌زاد در صفحه خود نوشت:

«آقای علی عباسی!

ای کاش بهشون می‌گفتی که داشتی سعی می‌کردی با دلار خرج کردن و دور زدن قانون و با یه فیلمنامه بدون صحنه‌های اصلی (طبق گفته خود شما در همین کنفرانس) پروانه ساخت بگیری و بعدش فیلم خودتو بسازی و از ایران بری و چون ایران زندگی نمی‌کنی و قصد زندگی هم نداری، برات مهم نبود بعدش چی میشه… .

ای کاش بهشون می‌گفتی تاریخ ثبت فیلمنامه‌ت ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ («شب بلند» نام اول فیلم «عنکبوت مقدس») در بانک فیلمنامه، اختلاف چند ماهه داره با تاریخ ثبت فیلم من ابراهیم ایرج‌زاد ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ («اتاق شرعی» نام اول فیلم «عنکبوت»).

ای کاش بهشون می‌گفتی توی ایران اولویت برای ساخت فیلم از یک سوژه واقعی با تاریخ ثبت فیلمنامه و تاریخ درخواست پروانه ساخت است.

و شما و رفقات پشت سر من راه افتاده بودین تا من و مسیر قانونی الزامی در حال سپری شدن توسط منو دور بزنین!

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا